Ryanair bilieto keitimas 1 593

Bilieto keitimas – skrydžio datos keitimas

Skrydžio datos keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių. Jei norite pakeisti ne visų biliete nurodytų keleivių skrydžio laiką, internetu to padaryti nepavyks, teks kreiptis į Ryanair skambučių centrą arba sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Skrydžio datos keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir gali skirtis priklausomai nuo skrydžio laiko pagal sezoniškumą. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas. 

Bilieto keitimas – skrydžio maršruto keitimas

Skrydžio maršruto keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių. Jei norite pakeisti ne visų biliete nurodytų keleivių skrydžio laiką arba jei vidinis skrydis keičiamas į tarptautinį, internetu to padaryti nepavyks, teks kreiptis į Ryanair skambučių centrą arba sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Jei skrydžio į vieną pusę bilietas buvo panaudotas, atgalinio skrydžio maršruto keisti negalima (išskyrus, jei skrydis buvo atšauktas ar atidėtas daugiau nei 3 val. – tuomet kreipkitės į Ryanair atstovybę oro uoste).

Skrydžio maršruto keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir priklauso nuo sezoniškumo. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas.

Bilieto keitimas – keleivio vardo, pavardės keitimas

Keleivio vardo, pavardės keitimo mokestis skaičiuojamas vienam keleiviui viename užsakyme (t.y. biliete).

Keleivio vardo, pavardės keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 2 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Vardo keitimas negalimas, jei panaudotas bent vienas skrydžio segmentas iš užsakymo. Jei bilietą sudaro daugiau nei vienas skrydis, keleivio pavardės keitimas turi būti atliekamas visiems bilieto skrydžių segmentams.

*Jei keleivis jau užsiregistravo į skrydį internetu ir vėliau nori atlikti datos, maršruto ar vardo keitimus, reikia susisiekti su rezervacijų centru likus ne mažiau kaip dienai iki skrydžio ir atšaukti registraciją. Atšaukus registraciją, bilieto keitimai galimi įprasta tvarka – internetu per „Tvarkyti kelionę“ arba per sistemos, kurioje pirktas bilietas, administratorių.

DĖMESIO❗Perkantiems bilietą suteikiama galimybė per 24 val. ištaisyti klaidas parašytuose varduose, pavardėse ar pakoreguoti skrydį, jei apsiriko. Jei norite pakeisti skrydžio kryptį ar datą, tokiu atveju, mokamas tik skrydžių kainų skirtumas.

Jei bilietas pirktas per bilietų rezervavimo sistemą, dėl visų klausimų kreiptis į pasirinktos sistemos administratorių.

 Skrydžio keitimo mokestis – už vieną keleivį / skrydžiui į vieną pusę Užsakant internetu (nuo) Užsakant oro uoste (nuo)
Skrydžio keitimo mokestis
€35 – €65 €50 – €95
Rezervacijos mokestis – atliekant bilietų rezervaciją oro uoste €20 / £20
Keleivio vardo, pavardės keitimo mokestis  – už vieną keleivį visam bilietui €115 / £115 €160 / £160
Praleistas įlaipinimas į skrydį – mokestis galimas kai lieka ne daugiau nei 40 min. iki skrydžio ir ne vėliau nei 1 val. po skrydžio. Tuomet keleivis turi galimybę skristi kitu galimu reisu. €100 / £100
Valstybinės rinkliavos administravimo mokestis €20 / £17

 

Bilieto grąžinimas

Keleivio rimtos ligos ar mirties atveju nukentėjusio keleivio bei kartu su juo keliaujančių asmenų, nurodytų tame pačiame užsakyme, bilietas gali būti grąžintas arba pakeistas po aviakompanijos svarstymo ir sprendimo priėmimo už papildomą administracinį mokestį. Norint grąžinti bilietą dėl minėtų priežasčių reikia pateikti visus dokumentus, įrodančius priežastį, dėl ko nukentėjęs keleivis negali skristi. Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.

1 593 thoughts on “Ryanair bilieto keitimas

  1. kristina parašė:

    Sveiki,skrydis rytoj, t.y. 2015 05 26, reikia bilieta pekeisti kito zmogaus vardu.Skrydis yra su persedimu Vilnius-Milanas-Baris. Atgal bilietas taip pat su persedimu. Kiek Kainuos pakeitimas, 110 euru? ir ar imanoma pakeisti?

  2. vilma parašė:

    sveiki, norejau pasiteirauti ar skrydzio marsruto pakeitimo mokestis skaiciuojamas skrydziui i prieki ir atgal ar taikomas vienas mokestis abiem skrydziam?

  3. Adrė parašė:

    Sveiki,

    turiu bilietą liepos 30 dieną skristi iš Briuselio į Vilnių, tačiau norėčiau jį paankstinti, pakeisti datą. Ar tai padaryti įmanoma dabar, ar reikia palaukti, kai liks vienas mėnuo iki skrydžio, ir pakeisti bilietus Online registracijos metu? Kaip vyksta pats bilietų keitimo procesas?

    ačiū.

    • Adre, Ryanair bilieto keitimas už papildomą mokestį galimas internetu per „Manage booking“, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių. Geriausia bilietą pasikeisti anksčiau, kol dar liko laisvų vietų lėktuve.

  4. Berta parašė:

    Sveiki, o vardo,pavardės keitimo mokestis vienam keleiviui tai čia už į priekį ir atgal 110eurų?

  5. Gita parašė:

    Sveiki turiu maza problema uzsisakiau bilietus birzelio 10 bet del asmeniniu problemu turiu pakeist skrydi i ankstesne data geguzes 20-21 bet nerimauju kiek visa tai kainuos ir ar man reikes keisti visa bilieta ar biliete pasikeis tik data ?

    • Gita, skrydžio datos keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir gali skirtis priklausomai nuo skrydžio laiko pagal sezoniškumą (nuo 30 EUR). Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas.

    • onute parašė:

      sveiki,per ziopluma geguzes 9d. uzsakiau bilietus is maljorkos i kauna birzelio 9 d. 19,55val /turejo buti17,55/ su persedimu osle . po skrydzio uzsakymo meginau skmabinti ,buvo nedarbo diena,rasiau i manage booking,taip par nieko gero .geguzes 11 pirmadieni paskambinus administratoriui gavau atsakyma kad turiu pirkti pilna skrydzio kaina is maljorkos . ta ir padariau ,bet kazkaip atrodo kad per daug jau nubaude mane .juk iki skrydzio dar likes visas menuo

      • Onute, būna taip, kad bilieto keitimo mokesčiai (skrydžio datos, krypties keitimas) yra didesni nei pačios aviabilietų kainos. Taigi, atsižvelgus į jūsų situaciją, tikriausiai, jums buvo pasiūlytas geriausias variantas.

  6. Karina parašė:

    Kaip pakeisti skrydzio data internetu?

    • Karina, jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, skrydžio datą pakeisti galite per „Manage booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.

  7. Kestutis parašė:

    skambinau ,sake bedu neturesiu patenkant i lektuva ,tad galiu buti ramus del to ar gali iskilti problemu ,net po pokalbio?

  8. Kestutis parašė:

    Laba diena .noreciau paklausti ,biliete tik pasidarius chek in pamaciau jog ten parasyta Kestas , o pase Kestutis , skrendu is vilniaus i londona , ar ramiai pateksiu i lektuva jei ne ka daryti ?

    • Kęstuti, keleivio vardas ir pavardė turi būti nurodyti taip kaip nurodyta asmens dokumente, su kuriuo registruojamasi į skrydį. Paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ir pakoreguos jūsų registracijos duomenis. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.

  9. Aukse parašė:

    sveiki, jei nespejau i skrydi, ir atgaliniu bilietu nepasinaudosiu, taciau jis dar neivyko. Ar galiu atgauti pinigus ar kazka?

  10. Indre parašė:

    Sveiki,
    pirkau bilietus is ryanair.com, nerandu kur parasyti, kad israsytu saskaita faktura. Gal kartais jus zinot ar is vis israso saskaitas ar ne? Aciu uz atsakyma

  11. Sveiki, esu uzsisakes skrydi i Barcelona liepos menesiui. Bet del asmeniniu priezasciu tikriausiai negalesiu skristi.. ar yra kokia galimybe susigrazinti pinigus, tarkim jei dabar uzsisakyciau draudima, grazintu kazkokia dali sumos?

  12. Donatas parašė:

    Jei turime bilietus dviems asmenims suauges ir vaikas i abi puses, ir norime pakeisti skrydzio laika i prieki skristi anksciau nei yra biliete, kokia tvarka ir paslaugos kaina, beikaip tai galeciau padaryti?

    • Donatai, skrydžio datos keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir gali skirtis priklausomai nuo skrydžio laiko pagal sezoniškumą. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas. Keitimo mokestis – nuo 30 EUR.
      Skrydžio datos keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio. Keitimą galima padaryti internetu per „Manage booking“ arba per Ryanair skambučių centrą.
      Jei bilietus pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
      Jei nuo bilietų pirkimo nepraėjo 24 val., pakoreguoti klaidas aviakompanija leidžia nemokamai.

  13. Antanas parašė:

    Anksčiau atsakėte, kad „pagal Ryanair taisykles, jeigu keleivis nebegali keliauti dėl ligos, įvertinus situaciją, pinigai gali būti grąžinami…. Turėsite prisegti įrašą (gydytojo), kuris įrodo, jog keleivis negali skristi“.1) Kokia kalba privalo būti dokumentas? Lietuvių k., ar lietuvių su vertimu į anglų k.2)Ar dokumente pakanka nurodyti ligą,kas paprastai gydytojų ir daroma, ar būtina gydytojo išvada apie skrydžio draudimą, ko paprasati gydytojai niekada nerašo?

    • Antanai, pateikiant paraišką reikia „prisegti“ dokumentą apie ligą, geriausia – anglų kalba. Detalesnės informacijos teiraukitės centrinėje Ryanair būstinėje.

  14. Indre parašė:

    Laba diena, pirkau bilietus internetu – pavardeje neirasiau vienos raides. Skrydis birzelio men. Kokie mano tolimesni veiksmai, turiu keisti bilieta?

  15. Simona parašė:

    Laba diena, perkant bilietą pavardės gale neuždėjau taško ant Ė raidės. Ar būtina keisti viską, kiek tai kainuos? (rezervacija dar neatlikta ir nepraėjo para nuo bilieto pirkimo) Nes kiek žinau atlikus rezervaciją pavardės ir vardai rašomi be lietuviškų raidžių.

    • Simona, perkant bilietą vardą ir pavardę reikia rašyti lotyniškomis raidėmis (be lietuviškų simbolių su taškais, nosinėmis ar varnelėmis, pvz., ė, į, š ir pan.), tad viskas gerai.

    • vincas parašė:

      Laba diena noreciau pasikeisti isvykimo data ir pasidariau regsitracija ir negaliu pazymet varneles lauke kur yra parasyta data

      • Vincai, jei registracija į skrydį jau atlikta ir norite pakeisti skrydžio datą, reikia susisiekti su rezervacijų centru likus ne mažiau kaip dienai iki skrydžio ir atšaukti registraciją už papildomą mokestį. Atšaukus registraciją, bilieto keitimai galimi įprasta tvarka – internetu per „Manage booking“. Jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į tos sistemos administratorių.

  16. Aurelija parašė:

    Sveiki,kaip butu galima pakeisti priskirtas vietas, skrenda seima du suauge, kudikis ir vaikas 5m,priskyre 3 skirtingas vietas, vaikas 5m vienas nesedes kokia galimybe pakeisti bent dvi ar visas tris vietas i mokama , kad vaikas sedetu salia tevu? Aciu

    • Aurelija, jei jau užsiregistravote į skrydį, vietos jums jau paskirtos. Nebent galite susisiekti su savo bilieto pardavėju, atšaukti registraciją į skrydį, rezervuoti kitas vietas ir vėl registruotis į skrydį. Visai tai kainuos papildomai.

  17. Gintare parašė:

    Laba diena,
    Kokius asmens dokumento duomenis reikia nurodyti registruojantis skrydžiui? Ar reikia nurodyti dokumento numerį?

  18. Jurgita parašė:

    Laba diena, su vyru nusipirkom bilietus i Roma ir vyras susirgo vėjaraupiais, temperatūra, izoliuotas, negali niekur eiti, karantinas. Ar galima susigrąžinti pinigus už skrydį? Turbūt suprantat kad skrisdamas už kelių dienų užkrės visą lėktuvą..

    • Jurgita, pagal Ryanair taisykles, jeigu keleivis nebegali keliauti dėl ligos, įvertinus situaciją, pinigai gali būti grąžinami. Tačiau privaloma pateikti tai įrodančius tinkamus dokumentus, kodėl keleivis nebegali keliauti. Tuomet pareiškimas bus svarstomas. Galite pabandyti užpildyti paraišką dėl pinigų grąžinimo. Turėsite prisegti įrašą (gydytojo), kuris įrodo, jog keleivis negali skristi.

  19. Melita parašė:

    Sveiki, skrendu iš Vilniaus į Salonikus su persėdimu Romoje, tačiau paanstino išsridima iš Romos ir aš dar net iš Lietuvos nebūsiu išskridus, ką man daryti dabar?

    • Melita, kadangi Ryanair nevykdo jungiamųjų skrydžių, aviakompanija neprisiima atsakomybės už tarpinius skrydžius, kuriuos keleiviai gali praleisti. Kuomet skrydis atšaukiamas, atkeliamas ar atidedamas, aviakompanija apie tai praneša ir leidžia pasirinkti – sutikti su pakeitimais arba ieškoti kito varianto (rinkis kitą skrydį/grąžinti pinigus už nepanaudotą skrydį). Susisiekite su savo bilieto pardavėju.

  20. Karolis parašė:

    Sveiki,
    Turiu bilietus pirmyn ir atgal (i Anglija ir i Lietuva atgal) su vienu zmogaus vardu, bet planai pasikeite ir skrenda kitas zmogus. Tai kiek kainuos keleivio keitimas 110EUR ar 220EUR? Aciu.

Klauskite mūsų

  

  

  

NORITE GAUTI RYANAIR NAUJIENAS? GERIAUSIUS SKRYDŽIŲ PASIŪLYMUS?