Registracija į Ryanair skrydį: keleivio registracija internetu
Registracija į Ryanair skrydį galima tik internetu. Jei keleivis į oro uostą atvyks neatlikęs registracijos, registracijos į skrydį paslauga oro uoste kainuos 55 EUR. Jei keleivis užsiregistravo, bet neturi įlaipinimo kortelės, oro uoste teks sumokėti 15 EUR „įlaipinimo kortelės išdavimo mokestį“.
Išankstinė Ryanair registracija internetu (nuo 60 dienų iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį.*
Bendroji Ryanair registracija internetu (nuo 1 dienos iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie nenori papildomai mokėti už pasirinktų sėdimų vietų rezervaciją. Jiems bus paskirtos sėdimos vietos automatiškai ir nemokamai.
*Jei keleivis pasirenka konkrečių sėdimų vietų rezervaciją, sėdimas vietas galima rinktis iš trijų tipų:
Pirmenybės vietos: 1 eilė (A, B, C), 2 eilė (D, E, F) ir 16-17 eilės – daugiau vietos kojoms, pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“, greitas išėjimas (nuo 30 EUR).
Premium sėdimos vietos: 2 eilė (A, B, C) ir 3-5 eilės – greitas išėjimas (nuo 20 EUR) Papildomai įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“;
Įprastos vietos: 6-15 ir 18-33 eilės (nuo 12 EUR). Rezervuojant šias vietas galima užsisakyti papildomą pirmenybinio įlaipinimo „Priority Boarding“ paslaugą už 25 EUR mokestį.
Kūdikiams/vaikams tinkamiausios vietos: 2-14 eilės (A, F) ir 19-33 eilės (A, F).
Jei bilietus įsigijote ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį ir rezervuotis vietas galite perkant bilietus arba vėliau per „Tvarkyti užsakymą“.
Įsigijus bilietus ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį galima ir per aviakompanijos Ryanair mobiliąją programėlę mobiliuoju telefonu. Tuomet įlaipinimo kortelių spausdinti nereikės. Ši sistema neveikia Agadir, Essaouira, Fez, Nador, Oujda, Marrakesh, Rabat, Tangier, Zaragoza, Alghero, Kefalonia, Volos oro uostuose).
Jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, atėjus tinkamam laikui būsite užregistruoti į skrydį ir įlaipinimo korteles gausite el.paštu. Norint rezervuoti sėdimas vietas, kreipkitės į sistemos administratorių.
Oro uoste būtina turėti atspausdintą įlaipinimo kortelę!
PASTABA. Jei turite klausimų dėl keleivio ir/ar bagažo registracijos į Ryanair skrydį, atsakymo ieškokite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Paslaugos | Užsakant internetu | Užsakant oro uoste |
*Pirmenybės sėdimos vietos Eilės 1 (A,B,C), 2 (D,E,F) ir 16-17 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas, daugiau vietos kojoms) |
€30 / £30 | €40 / £40 |
*Premium sėdimos vietos Eilės 2 (A, B, C) ir 3-5 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas) |
€28 / £28 | €32 / £32 |
*Įprastos sėdimos vietos Eilės 6-15 ir 18-33 |
€12 / £12 | €15 / £15 |
Įlaipinimo kortelės perspaudinimas | – | €15 / £15 |
Pirmenybinio įlaipinimo paslauga | €25 / £25 | €35 / 35 |
Registracija oro uoste | – | €55 / £55 |
Kūdikio mokestis | €25 / £25 | €25 / £25 |
* Kai kuriems maršrutams taikomi didesni mokesčiai.
Sveiki,
Bilieta pirkau per ryanair.com, ivedant varda buvo uzrasas „All passenger names must match those in the passport/accepted travel document..“, todel varda ir pavarde ivedziau kaip tapatybes korteleje su lietuviskomis raidemis. bet atsiustame patvirtinime raides iskraipytos. skaiciau ankstesnius komentarus, ar tikrai gali kilti problemu jei mano ivesti asmens duomenys atitinka dokumenta. ar as tiesiog kazka ne taip supratau?
Jūs turėtumėte kreiptis tiesiogiai į Ryanair centrinę būstinę.
Laba diena,
Gavau laišką dėl skrydžio laiko pakeitimo. Kur galėčiau rasti detalius skrydžio duomenis, nes skrendu su persėdimu. Randu tik atvykimo ir išvykimo laiką, nežinau kuriuo metu persėdimas.
Ačiū
Greta, kur pirkote bilietą?
Labas vakaras,
Norejau paklausti, ar galiu antra karta uzregistruoti bilieta? nes namie neturiu printerio, o neissaugojau suvedus duomenys?
Aciu.
Jei sistema leidžia, jūs galite pakartotinai suvesti duomenis. Jei sistema neleis suvesti duomenų, tikėtina, kad jūsų duomenys buvo išsaugoti. Tokiu atveju tiesiog paspauskite spausdinimo mygtuką.
Laba diena,
noriu registruoti savo sūnų skrydžiui gegužės 10 d. , jis gimęs 1999 m. neleidžia. Ką daryti?
Asta, aviakompanija Ryanair nepriima į skrydį vaikų iki 16 metų be suaugusiųjų palydos. Jei ir nupirkote nepilnamečiui bilietą kaip suaugusiajam, vaiko nepavyks užregistruoti į skrydį ir gauti įlaipinimo kuponą, jei kartu su juo neskris suaugęs asmuo. Ryanair palydos paslaugų neteikia. Suraskite lydintį asmenį ir paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ar pasirinktos bilietų rezervavimo sistemos, per kurią pirkote bilietą, administratoriui, kad vaiko rezervaciją „pririštų“ prie kartu keliaujančio suaugusio keleivio rezervacijos.
visa pavarde parasyta didziosiomis raidemis isskyrus č mazoji. o gal kai darysiu check-in automatiskai pasikoreguos?
Monika, registruojantis į skrydį raidė nepasikoreguos. Problemų neturėtų kilti. Bet dėl šventos ramybės paskambinkite į Ryanair, kad pakoreguotų.
rynair.com
Monika, jei atsiųstame patvirtinime jūsų vardas ir pavardė dėl lietuviškų simbolių neiškraipyti, problemų neturėtų kilti.
Sveiki, Pirkau bilietą į Lietuva iš Airijos, ir atgal, skrisdamas į priekį atsispausdinau bilietą tk i priekį, o dabar niekaip negaliu atsispausdinti bilieto atgal į Airija, Duomenis rodo, bet neleidžia paspausti “spausdinti“ Rez. numeris : BHQU5Z. Ačiū
Raimundai, pabandykite kitą naršyklę. Jei nepavyks, kreipkitės į savo bilieto pardavėją.
labas vakas
pirkdama bilieta padariau pavardeje klaida, parasiau savo pavarde su lietuviskomis raidemis parasiau č, ar tai rimta problema?
Monika, per kur pirkote bilietą?
Laba diena,
Prisiregistruojant skrydžiui, per žioplumą, prie asmens dokuemtno numerio įvedžiau ne asmens tapatybės kortelės nr., o vairuotojo pažymėjimo nr. Ar kils problemų oro uoste dėl to?
Vilija, registracijoje turi būti pateikti to asmens dokumento duomenys, su kuriuo keleivis ir skris. Vairuotojo pažymėjimas tam netinka.
Ką siūlote daryti?
Paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ir pakoreguos jūsų registracijos duomenis. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
Laba diena,
nupirkau pirma bileta sau, o veliau savo vaikui, 12 m. Man reikia pranesti, kad mano vaika „priristu“ prie manes. Kaip imanoma tai padaryti, jeigu as nekalbu angliskai, kad paskambinti i UK Ryanair ofisa, o asmeniui, kuris kalba angl. ir paskambino mano vardu, atsake, kad jis yra svetimas asmuo ir negali tai padaryti.Lietuvoje ofisuose, agenturose visi atsako, kad padeti negali. Tai ka man daryti? Reikia tik pranesti ir uzfiksuoti. Viskas. O tiek vargo…
Is anksto dekoju,
Natalija.
Natalija, nepakanka prisistatyti jūsų vardu. Reikia daugybės duomenų, naudotų pirkimo metu. Paskambinkite tel. 8 600 26763 ir jus pakonsultuos.
Laba diena,
jeigu turiu boarding pass tai reiškia, kad jau atliktas check-in? Galiu tiesiog vykti į oro uostą ir ten nereikia atlikti check-in?
Jei turite įlaipinimo korteles, vadinas, registracija į skrydį atlikta ir oro uoste registruotis į skrydį nebereikės. Nebent turite registruotą bagažą, kurį reikia užregistruoti bagažo skyriuje.
Sveiki,kada bus atsiųsti įlaipinimo talonai užsakymo kodas: AV7278B3?
Mūsų administratorius su jumis jau susisiekė.
Ar galimįlaipinimo taloną parodyti oro uoste pdf formatu planšetėje (neatsispausdinus)?
Laura, deja, negalima. Įlaipinimo korteles teks atsispausdinti.
Sveiki, pirkau bilietus per http://www.ryanair-skrydziai.lt/, užsakymo nr. AV409E55 ir AV362719, kada gausiu įlaipinimo bilietus?
Karoli, įlaipinimo kuponai jums bus atsiųsti lapkričio 7 ir 11 d. Jei pageidaujate gauti anksčiau, parašykite el.p. [email protected]. Tik atkreipiame dėmesį, kad atlikus registraciją į skrydį jau negalimi jokie bilieto pakeitimai.
Sveiki, pirkau bilietus per ryanair.com ten leido ivesti tik viena pavarde, o mano zmonos pasa irasytos dvi pavardes per bruksneli. Ar nekils problemu oro uoste isodinant. Kadangi elektroniniam biliete nurodyta tik pirma pavarde, ?
Virgi, biliete keleivio vardas ir pavardė turi būti nurodyti taip, kaip asmens dokumente. Paskambinkite į Ryanair, gal pakoreguos nemokamai. Jei ne, teks daryti keleivio vardo ir pavardės keitimą už papildomą mokestį.
Aciu uz atsakyma, bet kad man neleido iskart ivesti dvieju pavardziu, leido rasyti tik viena. Prie ko cia papildomas mokestis??
Galbūt brūkšnelį vedėte? Bet kokiu atveju, paskambinkite į Ryanair.
Skambinau, mane uztikrino, kad uztenka tik pirmos pavardes. Tikiuosi, nekils problemu oro uoste. Aciu.
Sveiki. Norėjau paklausti, ar reikia keisti vardą, jei perkant bilietus padaryta klaida vardo galūnėje (vietoj Agnė parašyta Agnija)? Skrydžiui dar neužsiregistravau, bet jau praėjo daugiau nei para po bilietų pirkimo. Ačiū.
Rasa, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
sveiki, noriu paklausti ar reikia papildomai registruotis jei jau atspausdintas Boarding pass? ar tai ir yra registracija į reisą
Tatjana, jei jau turite atspausdintus įlaipinimo kuponus (Boarding Pass), vadinasi, į skrydį jau užsiregistravote ir galite eiti tiesiai prie saugumo patikros vartų. Jei keliaujate su registruotu bagažu, prieš tai bagažą atiduokite į bagažo skyrių.
Sveiki. Nusiprkau biletus lapkricio 6 d. i Londona, bet iki siol neatsiunte ilaipinimo kuponu. Kada tureciau gauti?
Oksana, per kur pirkote bilietą? Koks jūsų užsakymo numeris?
Biletus pirkau http://www.ryanair-skrydziai.lt Uzsakymai i mano e-mail du – AV7FD19D ir AV68F47C
Oksana, įlaipinimo kuponai jums bus atsiųsti lapkričio 1 d.
Ačiū.
Laba diena, isigijome du bilietus i Paryziu su atgaliniu skydziu. 23 d. iskridome, taciau negalejome atsispausdinti atgaliniu bilietu 29 d. nes rase, kad viskas yra patvirtinta. Pastu atgaliniu bilietu negavome, o per ryanair.com ju neleidzia spausdinti, nors nuvykimo bilietus leido atsipausdinti be jokiu problemu. reference no. SJGU3D. Srydis Paris Beauvais – Vilnius 10/29. Kada gausime atgalinius bilietus? Slamsto dezuteje ju nera.
Indre, per kur jūs pirkote bilietą? Ar pirmojo spausdinimo metu tikrai neatsispausdinote ir atgalinio skrydžio įlaipinimo kuponų?
bilietus pirkome per ryanair.com svetaine. atgaliniu bilietu kartu nebuvo. rikrinome kelis kartus. Skrydis rytoj ryte, tai kaip mus ileis be atgaliniu bilietu i lektuva?
Indre, paskambinkite į Ryanair.
nusipirkau bilietus internetu, ir is mokejimai.lt gavau laiska, kad apmokejimas sekmingas, taciau bilietu negaunu, vis gaunu ir ryanair laikus, kad laukia apmokejimo… cia ryanairui taip yprasta? ka daryti?
Ieva, įlaipinimo kuponai jums jau išsiųsti. Pasitikrinkite SPAM/Šlamštas aplanką, ar nepapuolė ten laiškas. Jei vis dėlto negavote bilietų, parašykite el.paštu [email protected] arba paskambinkite tel. 8 600 26762.
Laba diena, turiu problemele,uzsiregistravau i skrydi ir pastebejau jog per klaida ivedziau vietoj Lietuvos pilietybes Latvijos pilietybe,kaip butu imanoma istaisyti sia klaida ar galbut nekils del to problemu isilaipinant?
Aciu
Tautvydai, paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ir pakoreguos jūsų registracijos duomenis. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
Sveiki,
Nusipirkau bilietus maždaug mėnuo iki skrydžio ir nepastebėjęs „Registruotis internetu galima nuo 15 dienų iki 4 val. prieš skrydį. Oro uoste būtina turėti atspausdintą įlaipinimo kortelę. Įlaipinimo kortelę gausite Jūsų nurodytu el.pašto adresu.“
Užsiregistravau iškart skrydžiui ir vis dar negavau savo boarding pass, ar tai dėl to, kad per anksti užsiregistravau ar kokie techniniai nesklandumai?
Nes kai gautame el.laiške paspaudžiu ant nuorodos registruotis, rašo, kad esu užsiregistravęs.
Būčiau dėkingas už pagalbą.
Simonai, per kur pirkote bilietą ir koks jūsų užsakymo numeris?
Užsisakiau per http://www.ryanair-skrydziai.lt, o numeris AVFE86DC
Simonai, įlaipinimo kuponai atsiunčiami likus kelioms dienoms iki skrydžio. Nekantraujantiems atsiunčiame anksčiau, tačiau reikia atminti, kad po registracijos į skrydį negalimi jokie bilieto keitimai.
Ačiū už pagalbą!
Laba diena,
Kelionės metu pasikeičiau asmens tapatybės kortelę. Nebegaliu užsiregistruoti skrydžiui. Ką daryti? Asmens duomenys liko tie patys – pasikeitė kortelės numeris.
Dėkoju iš anksto
Jovita, dėl duomenų pakoregavimo kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
negaunu jokio atsakymo ar galit man atsiusti visus kontaktus kur galiu kreiptis del ilietu reistracijos patvirtinimo,lietuviskus nes uzsienio kalbos nemoku
Monika, jūs užsakėte bilietą http://www.ryanair-skrydziai.lt, todėl jūsų užsakymą nuo iki tvarko šios bilietų užsakymo sistemos administratorius. Aptarnavimas vyksta ir lietuvių kalba. Pasitikrinkite el.paštą dar kartą, atsakymą turėjote gauti. Jei bus neaiškumų, skambinkite tel. 8 600 26764.
per sita svetaine ryanair-skrydziai lt
Monika, parašykite savo klausimus el.paštu [email protected] ir nurodykite keleivio vardą ir pavardę bei skrydžio duomenis.
ir per treciaja opcija man raso eror we are unable to lokate the itinerary The details you entered in order to retrieve your reservation did not match those on record.
Please verify the information is correct and try again.
Please Note:
If you have booked through a third party site you should contact them to validate
your security information.