Registracija į Ryanair skrydį: keleivio registracija internetu
Registracija į Ryanair skrydį galima tik internetu. Jei keleivis į oro uostą atvyks neatlikęs registracijos, registracijos į skrydį paslauga oro uoste kainuos 55 EUR. Jei keleivis užsiregistravo, bet neturi įlaipinimo kortelės, oro uoste teks sumokėti 15 EUR „įlaipinimo kortelės išdavimo mokestį“.
Išankstinė Ryanair registracija internetu (nuo 60 dienų iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį.*
Bendroji Ryanair registracija internetu (nuo 1 dienos iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie nenori papildomai mokėti už pasirinktų sėdimų vietų rezervaciją. Jiems bus paskirtos sėdimos vietos automatiškai ir nemokamai.
*Jei keleivis pasirenka konkrečių sėdimų vietų rezervaciją, sėdimas vietas galima rinktis iš trijų tipų:
Pirmenybės vietos: 1 eilė (A, B, C), 2 eilė (D, E, F) ir 16-17 eilės – daugiau vietos kojoms, pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“, greitas išėjimas (nuo 30 EUR).
Premium sėdimos vietos: 2 eilė (A, B, C) ir 3-5 eilės – greitas išėjimas (nuo 20 EUR) Papildomai įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“;
Įprastos vietos: 6-15 ir 18-33 eilės (nuo 12 EUR). Rezervuojant šias vietas galima užsisakyti papildomą pirmenybinio įlaipinimo „Priority Boarding“ paslaugą už 25 EUR mokestį.
Kūdikiams/vaikams tinkamiausios vietos: 2-14 eilės (A, F) ir 19-33 eilės (A, F).
Jei bilietus įsigijote ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį ir rezervuotis vietas galite perkant bilietus arba vėliau per „Tvarkyti užsakymą“.
Įsigijus bilietus ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį galima ir per aviakompanijos Ryanair mobiliąją programėlę mobiliuoju telefonu. Tuomet įlaipinimo kortelių spausdinti nereikės. Ši sistema neveikia Agadir, Essaouira, Fez, Nador, Oujda, Marrakesh, Rabat, Tangier, Zaragoza, Alghero, Kefalonia, Volos oro uostuose).
Jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, atėjus tinkamam laikui būsite užregistruoti į skrydį ir įlaipinimo korteles gausite el.paštu. Norint rezervuoti sėdimas vietas, kreipkitės į sistemos administratorių.
Oro uoste būtina turėti atspausdintą įlaipinimo kortelę!
PASTABA. Jei turite klausimų dėl keleivio ir/ar bagažo registracijos į Ryanair skrydį, atsakymo ieškokite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Paslaugos | Užsakant internetu | Užsakant oro uoste |
*Pirmenybės sėdimos vietos Eilės 1 (A,B,C), 2 (D,E,F) ir 16-17 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas, daugiau vietos kojoms) |
€30 / £30 | €40 / £40 |
*Premium sėdimos vietos Eilės 2 (A, B, C) ir 3-5 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas) |
€28 / £28 | €32 / £32 |
*Įprastos sėdimos vietos Eilės 6-15 ir 18-33 |
€12 / £12 | €15 / £15 |
Įlaipinimo kortelės perspaudinimas | – | €15 / £15 |
Pirmenybinio įlaipinimo paslauga | €25 / £25 | €35 / 35 |
Registracija oro uoste | – | €55 / £55 |
Kūdikio mokestis | €25 / £25 | €25 / £25 |
* Kai kuriems maršrutams taikomi didesni mokesčiai.
ir po kiek laiko y elektronini pasta ateina patvirtinimas nes telefono numery uzrasiau neteisingai o el.pasta tai nezinau ir pasitikrin neina nes neturiu to rezervacijos numerio,arn jus man negaletumet y elektronini pasta pakartotinai atsiusti patvirtinima,gal as negavau nrs ir el.pastas neteisingas
Monika, per kur jūs pirkote bilietą?
Laba diena,nusipirkau bilietus, bijau suklysti darant check in kas galetu pagelbeti internetu mm?
Per kur pirkote bilietą?
pirkau per ryanair :)
Tuomet registraciją atlikite toje pačioje svetainėje. Sekite nurodymus ir viskas bus gerai.
sveiki dar karta,per manage mine booking pasitikrinti neina nes praso ten rezervacijos numerio as tokio negavau tai ka man dabar daryt?kur kreiptis kad gauciu savo bilietus?ar niekas negali patikrinti ar gerai viskas ten
Monika, jei jūs pirkote bilietą per ryanair.com, skyrelyje „Manage my booking“ pasirinkite trečiąją opciją, kuri nereikalauja užsakymo numerio.
Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių, pati nieko nepadarysite.
Laba diena.
Noriu pasiteirauti,ka daryti tokiu atveju jei mamai nupirkome is Ryanair bilietus, skristi is Kauno I Londona ir paraseme tik viena varda.O,Jos pase yra du vardai.Ka daryt spausdinant bilietus,rasyti abu vardus ar tik viena?Ar tai yra didziule problema? Aciu.
Lina, keleivio biliete turi būti nurodyti vardai ir pavardė taip, kaip nurodyta asmens dokumente, su kuriuo keleivis skrenda.
Reikės atlikti keleivio vardo ir pavardės keitimą už atitinkamą mokestį per „Manage my booking“. Tačiau dar galite paskambinti į centrinę Ryanair būstinę, gal pakoreguos geranoriškai ir nemokamai.
laba, noriu cek in vaiko bilieta atgal i UK bet as noriu pakeisti jo duomenis paso kadangi padariau jam nauja pasa, bet man neleidzia, kaip as galiu pakeisti duomenis? aciu
Susisiekite su savo bilieto pardavėju, pati nepakeisite.
sveiki uzsisakiau bilietus yvykdziau apmokejima bet negavau jokio kodo jokio pranesimo apie skrydi,neturiu jokio skrydzio kodo kad galeciau pasiziureti savo registracija ir ar nepadariau klaidu joje,ar nesuklydau rasydama elektronini pasta,esu pirkus kazkada per happy fly tai iskart gavau patvirtinima su kodu,o dabar turiu tik uzsakymo nr kuris buvo kai sumokejau uz bilietus
Monika, jei pinigai nuo sąskaitos nuskaičiuoti, vadinasi, bilietas yra nupirktas.
Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Tokiu atveju, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę, bandykite pakoreguoti el.pašto adresą per „Manage my booking“ arba kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
Sveiki. Skrendu birželį su 3metų vaiku į Angliją, todėl įdomu ar vietas gausime šalia vienos kito ar atskirai ir ar reikia pasiimti kokią specialą įrangą (mašinos kėdutę ar pan.)? :)
Aiste, kaip paskirstomos sėdimos vietos, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Daugiau informacijos apie vaiko įrangą ir jos gabenimą galite rasti taip pat prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Sveiki, iškilo klausimas: vakar užsisakiau bilietus (Kaunas- Luton- Kaunas) 10.03-11.04. Registraciją užpildžiau, bet nedaugu Boarding pass. Kada bus atsiųsti įlaipinimo talonai? labai pergyvenu, kad kažkas negerai. ačiū
Laba,pirkau bilieta skrendu.lt ryanair kompanijos. bilietas pirktas 2013/10/01 kada galiu atlikti skrydzio registracija kad gauciau ilaipinimo talonus?Nes dabar kai bandau uzsiregistruoti man neleidzia to padaryti.Aciu
Milda, kreipkitės į pasirinktos bilietų pardavimo sistemos administratorių.
Sveiki,
atlikau registraciją skrydžiui AV0A2F81. kodėl bilietus siunčiate tik 2-6d iki skrydžio ir kaip galiu būti tikra, kad tikrai juos gausiu?
Ar būtų galimybė gauti „Boarding Pass“ anksčiau?
Rūta, įlaipinimo kuponus tikrai gausite. Atlikus registraciją į skrydį daugiau negalimi jokie pakeitimai, todėl paliekama daugiau laiko nenumatytiems atvejams. Jei pageidaujate, įlaipinimo kuponus atsiųsime anksčiau.
Sveiki, kaip reikia pakeisti dokumentu informacija norint išsispausdinti gryzimo bilieta? Nes gryzome su vaiku laikinais pazymejimais ir norime pakeisti dokumentus.
Egle, dėl pakoregavimo kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
ryanair.lt sveiki turiu koda taciau nezinau kur ji suvesti kad galeciau atsispausdinti bilietus
Gintare, tokios svetainės nėra. Patikslinkite, kur užsakėte bilietą ir koks jūsų užsakymo numeris.
raynair is cia bilietai pirkti internetu gavau koda ir nezinau kur paziureti ienbys cia kodas
Gintare, parašykite tikslų svetainės, kurioje pirkote bilietą, adresą.
is raynair pirko
Užsakymo numeris turi būti šešių raidžių bei skaitmenų kombinacija. Registruotis į skrydį reikia toje pačioje svetainėje, kur ir pirkote bilietą.
Laba diena
Užsakiau bilietus balandžio 18 dienai į Bristolį iš Kauno, atgal 21 dieną iš Bristolio į kauną. Turiu rezervacijos patvirtinimą su šiomis datomis ir rezervuotomis vietomis. Tačiau negaliu jos patvirtinti. O davus paiešką „View Booking History“ mano užsakymas rodomas visiškai kitomis datomis 22 balandžio ir 25 atgal….?
Ar Čia sistemos klaida? Kur kreiptis?
Ačiū.
Tomas
Tomai, ar nebuvote gavę pranešimų apie pasikeitimus? Sunku pakomentuoti tokius pakeitimus. Skubiai susisiekite su savo bilieto pardavėju.
Laba diena,
noriu suzinoti kaip imanoma pakeisti keleivio duomenis skrydziui. Turiu bilietus sau ir savo kolegai, bet dabar noriu, kad su manim skristu kitas zmogus. Iki skrydzio dar like 10 dienu. Ar imanoma ir kaip, pakeisti vieno keleivio duomenis?
Is anksto dekoju
Vidas
Vidai, bilieto keitimai galimi už papildomą mokestį, jei keleivis dar neužsiregistravo į skrydį. Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, keleivio vardą ir pavardę galite pakeisti per „Manage my booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Laba… Duomenis skrydzio registracijai uzpildziau 2013-08-27. Skrydis 2013-10-17.Kad negerai padariau supratau tik dabar. Bandziau per man atsiusta nuoroda registruotis dar, taciau man raso kad registracija atlikta sekmingai. Nenoriu palikti viso to paskutinei dienai, noriu issiaiskinti kaip cia yra ir ka padaryti kad butu viskas gearai… PADEKIT… ACIU.
Algirdai, įlaipinimo kuponai jums jau buvo išsiųsti. Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Skrydžio dokumentai išsiųsti jums pakartotinai. Jei vėl negausite, parašykite el.paštu [email protected] arba paskambinkite tel. 8 600 26764.
Laba diena,
ka reikia pildyti pilietybes lauke darant check in, jei mano vyras pilietybes neturi? Salis isdavusi dokumenta Lietuva!???? Keliones dokumente ties punktu pitielybe parasyta: be pilietybes!!!
aciu
Jūrate, yra pasirinkimas „Undefined Stateless/Refugee“.
Laba diena,
nerandu, kaip užsisakyti papildomą bagažą. Yra tik taisyklės…
Rima, parašykite el.paštu [email protected], nurodydama savo užsakymo numerį.
Laba diena,
kaip galima pasitikrinti, ar nesuklydau įvesdama savo asmens duomenis, nes ant spausdinto bilieto šių duomenų nerodo, viską dariau pirmą kartą ir neramu, jei taip atsitiktų, ar prieš skrydį galimą būtų ištaisyti klaidą oro uoste, ar jau nebegalėčiau skristi, check in dariau per kortelę, tad į paštą negavau jokios žinutės?
Birute, pasitikrinti nėra galimybės. Į el.paštą ir neturi ateiti jokia žinutė. Nebent galite paskambinti į Ryanair būstinę, jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje.
Uzsisakydama bilieta padariau klaida praleisdama priespaskutine raide pavardeje. Ka daryti, kur kreiptis kad pataisytu? Uzsak. Nr. DBD3PF skrydis spalio 3d.
Aciu
Ilona, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Laba diena atispausdinau boarding pass duomenys gavosi normaliai bar kodas taip pat bet reklamos priekyje gavosi neryskiai ar mane yleis y lektuva kokiais kriterijais jie vadovaujasi tikrindami juos ar reikia is naujo atspausdinti dekui uz atsakyma
Tadai, svarbu, kad būtų kokybiškai atspausdinti keleivio ir skrydžio duomenys bei brūkšninis kodas, kad aparatas galėtų jį nuskaityti.
Laba diena,
Jei darysiu skrydzio registracija internetu likus, tarkim, 5 dienoms iki skrydzio, ar man bus atsiustas ir skrydzio atgal bilietas? Skrydis atgal bus priejus 7 dienom nuo skrydzio i prieki, bilietai pirkti vienu pirkimu.
Raimundai, į kiekvieną skrydį registruojama atskirai pagal numatytus terminus.
Sveiki, registruojantis neleidzia ivesti gimimo datos 1999.02.15 , paskutinė aktyvuota data kuria leidzia ivesti 1999.02.03
Rolandai, kreipkitės tiesiogiai į savo bilieto pardavėją ir padės jums išspręsti šią problemą.
AV24DA68 UZSAKYMO NUMERIS
nusipirkau bilieta bet negaliu padaryti cekino? ir i pasta nieko neatsiunte?ka daryti?
Laimonai, kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Rugsėjo 4 d. jums buvo išsiųstas laiškas „Duomenys skrydžio registracijai“. Dabar išsiuntėme jums laišką pakartotinai. Suveskite prašomus duomenis ir jūs būsite užregistruotas į skrydį bei gausite įlaipinimo kuponus. Jei laiško ir dabar negavote, paskambinkite tel. 8 600 26764 arba parašykite el.paštu [email protected].
Sveiki pirkau bilietus internetu ivedziau viena elektroniny pasta o dabar darant cekina noriu jy pakeisti ar taip galima padaryti ar nekils problemu
Tadai, jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, el.pašto adresą galite pakeisti per „Manage my booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Sveiki,
Noreciau paklausti,jei padarai check in online ir turi atspausdinta kupona,ar reikia stoveti bendroje eileje (neturint registruojamo bagazo),ar tiesiog galima eiti tiesiai prie vartu.
Aciu.
Egidijau, jei keliaujate be registruoto bagažo ir turite atspausdintus įlaipinimo kuponus, galite eiti tiesiai prie saugumo patikros vartų.
Sveiki,
Skrendant į Ispaniją buvo padarytas check-in online.
Norėčiau sužinoti ar grįžtant iš Ispanijos taip pat reikia daryti check-in internetu?
Dėkoju iš anksto
Pagarbiai
Mindaugas
Mindaugai, jei dar neužsiregistravote į atgalinį skrydį ir neturite įlaipinimo kupono, reikia užsiregistruoti. Registracija į Ryanair skrydį galima ne anksčiau kaip likus 14 dienų iki skrydžio.
Ačiū už informaciją
Pagarbiai
Mindaugas