Registracija į Ryanair skrydį: keleivio registracija internetu
Registracija į Ryanair skrydį galima tik internetu. Jei keleivis į oro uostą atvyks neatlikęs registracijos, registracijos į skrydį paslauga oro uoste kainuos 55 EUR. Jei keleivis užsiregistravo, bet neturi įlaipinimo kortelės, oro uoste teks sumokėti 15 EUR „įlaipinimo kortelės išdavimo mokestį“.
Išankstinė Ryanair registracija internetu (nuo 60 dienų iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį.*
Bendroji Ryanair registracija internetu (nuo 1 dienos iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie nenori papildomai mokėti už pasirinktų sėdimų vietų rezervaciją. Jiems bus paskirtos sėdimos vietos automatiškai ir nemokamai.
*Jei keleivis pasirenka konkrečių sėdimų vietų rezervaciją, sėdimas vietas galima rinktis iš trijų tipų:
Pirmenybės vietos: 1 eilė (A, B, C), 2 eilė (D, E, F) ir 16-17 eilės – daugiau vietos kojoms, pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“, greitas išėjimas (nuo 30 EUR).
Premium sėdimos vietos: 2 eilė (A, B, C) ir 3-5 eilės – greitas išėjimas (nuo 20 EUR) Papildomai įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“;
Įprastos vietos: 6-15 ir 18-33 eilės (nuo 12 EUR). Rezervuojant šias vietas galima užsisakyti papildomą pirmenybinio įlaipinimo „Priority Boarding“ paslaugą už 25 EUR mokestį.
Kūdikiams/vaikams tinkamiausios vietos: 2-14 eilės (A, F) ir 19-33 eilės (A, F).
Jei bilietus įsigijote ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį ir rezervuotis vietas galite perkant bilietus arba vėliau per „Tvarkyti užsakymą“.
Įsigijus bilietus ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį galima ir per aviakompanijos Ryanair mobiliąją programėlę mobiliuoju telefonu. Tuomet įlaipinimo kortelių spausdinti nereikės. Ši sistema neveikia Agadir, Essaouira, Fez, Nador, Oujda, Marrakesh, Rabat, Tangier, Zaragoza, Alghero, Kefalonia, Volos oro uostuose).
Jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, atėjus tinkamam laikui būsite užregistruoti į skrydį ir įlaipinimo korteles gausite el.paštu. Norint rezervuoti sėdimas vietas, kreipkitės į sistemos administratorių.
Oro uoste būtina turėti atspausdintą įlaipinimo kortelę!
PASTABA. Jei turite klausimų dėl keleivio ir/ar bagažo registracijos į Ryanair skrydį, atsakymo ieškokite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Paslaugos | Užsakant internetu | Užsakant oro uoste |
*Pirmenybės sėdimos vietos Eilės 1 (A,B,C), 2 (D,E,F) ir 16-17 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas, daugiau vietos kojoms) |
€30 / £30 | €40 / £40 |
*Premium sėdimos vietos Eilės 2 (A, B, C) ir 3-5 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas) |
€28 / £28 | €32 / £32 |
*Įprastos sėdimos vietos Eilės 6-15 ir 18-33 |
€12 / £12 | €15 / £15 |
Įlaipinimo kortelės perspaudinimas | – | €15 / £15 |
Pirmenybinio įlaipinimo paslauga | €25 / £25 | €35 / 35 |
Registracija oro uoste | – | €55 / £55 |
Kūdikio mokestis | €25 / £25 | €25 / £25 |
* Kai kuriems maršrutams taikomi didesni mokesčiai.
Sveiki,
Uzsisakiau bilietus is ryanair.com, skrydis 19.06 (ketvirtadieni), bandziau padaryti check in, prase issirinkti vieta ir apmoketi 10 euru. Viska atlikau, bet atmete mokejima, bandziau antra karta, vistiek nepavyko. Dabar neleidzia padaryti check in, raso, kad marsrutas nerastas. Ka daryti?
Ginta, atliekant registraciją į skrydį likus ne daugiau kaip 7 dienoms iki skrydžio už vietos rezervaciją mokėti nebūtina, jei nenorite konkrečių sėdėjimo vietų. Pabandykite registruotis į skrydį į vieną pusę – galbūt jums neleidžia registruotis, nes atgalinis skrydis yra kur kas vėliau. Jei nepavyksta, kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę, nes jūsų užsakymas tvarkomas ten.
Laba diena
skrydis 06.18,o bilieto dar neturiu.kada gausiu? Pirkau ryanair-skrydziai.lt
Viktorija, vakar turėjote gauti skrydžio dokumentus. Jei negavote, parašykite el.paštu [email protected].
Sveiki,
Rytoj turiu skrydi i Graikija su persedimu Briusely. abu skrydziai su ryanair, bet bilietas pirktas per happyfly, kuri dabar nebeveikia. Kaip atlikti registracija i skrydi?
Parasykite el.p. [email protected].
Laba diena, uzsisakiau vakar vakare bilietus, per jusu svetaine http://www.ryanair-skrydziai.lt , pinigus nuskaiciavo, taciau bilietu elektroniniame paste nera.
Gabriele, jei pinigai nuo sąskaitos nuskaičiuoti, vadinasi, bilietas yra nupirktas. Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Parašykite el.paštu [email protected] arba paskambinkite tel. 8 600 26763.
sveiki uz 5 dienu skrendu , kodel man neleidziA CEKINO PADARYTI?
Kęstai, registruokitės tik į vieną pusę. Į atgalinį skrydį užsiregistruosite atskirai vėliau. Jei nepavyks, susisiekite su savo bilieto pardavėju.
Sveiki
Ar galima tureti su savimi pagalve atskirai nuo rankinio bagazo? JUk tai pagalve ! akivaizdu, kad skrydzio metu ji bus mano rankose.
Brigita, į lėktuvo saloną galite įsinešti tik rankinį bagažą ir mažą rankinę. Papildomų vienetų įsinešti negalima.
Laba diena.
Esu atsispausdinusi skrydį BJ2PUW „boarding pass“ 3 asmenim, tačiau šiandien atėjo žinutė, kad aš neprisiregistravusi. Ar mano skrydis užregistruotas?
Agne, jei į skrydį užsiregistravote ir turite atsispausdinusi įlaipinimo kuponus, viskas gerai. Galbūt gavote priminimo žinutę.
Laba diena,
susisiekiau su sistemos per kurią pirkau bilietą administratorium, jie
pasiūlė du variantus: arba pirkt rezervaciją iš jų, t.y. brangiau arba
susisiekt su jumis. Kažkoks užburtas ratas gaunasi. Gal tada įmanoma gaut
kažkokį telefono numerį kuriuo paskambinus būtų galima išsiaiškint kur
problema?
Skambinant iš Lietuvos: +448712460000 (skambučio kaina 10 pensų už minutę. Skambučiai iš mobiliųjų telefonų ar kitų tinklų gali kainuoti daugiau. Skambučių centro darbo laikas (Didžiosios Britanijos laiku): nuo pirmadienio iki penktadienio 9:00 – 18:00 val., šeštadieniais 10:00 – 17:00 val., sekmadieniais 11.00 – 17.00.
užpildžiau duomenis į skrydį ( bilietai per Jūsų svetainę).Rašo-Registracija atlikta sėkmingai. Rašo,kad atsiųs el.paštu bilietus. Bilietų el.paštu negaunu. Ką tokiu atveju daryti?
Jurga, jei bilietą pirkote šioje svetainėje ryanair-skrydziai.lt, įlaipinimo kortelės („Boarding Pass“) bus atsiųstos jūsų nurodytu el.paštu likus kelioms dienoms iki skrydžio. Jei nekantraujate, parašykite el.paštu [email protected] ir nurodykite užsakymo numerį.
Laba diena,
norėjau pasiklausti, darant check-in ir pasirinkus sedimas vietas niekaip nepriima apmokejimo, t.y. neduoda ivesti viso saskaitos numerio (truksta vieno simbolio) arba vedant korteles numeri ismeta atsakyma, kad mokejimas atmestas, ar cia problemos su kortelem ar su sistema?
Pauliau, susisiekite su sistemos, per kurią perkate bilietą, administratoriumi.
Laba diena, norejau paklausti ka daryti.
Nupirkau du bilietus is lietuvos i airija. Viena dviems zmonems ir kita nepilnameciui vaikui. Negaliu uzregistruoti skrydziui vaiko bilieto.Nes nelaidzia ivesti gimimo metu.
Dainiau, ar visus bilietus pirkote kartu? Jei nupirkote nepilnamečiui bilietą kaip suaugusiajam, vaiko nepavyks užregistruoti į skrydį ir gauti įlaipinimo kuponą. Paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ar pasirinktos bilietų rezervavimo sistemos, per kurią pirkote bilietą, administratoriui, kad vaiko rezervaciją „pririštų“ prie kartu keliaujančio suaugusio keleivio rezervacijos.
laba vakara,jeigu jau padariau check in ir prisireike bagazo,ar yra galimybe nusipirkti internetu,ar tik atvykus i oro uosta?
Justina, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
gal galetumet nurodyt telefono nr su kuo butu galima bandyt spresti sia problema
Parašykite el.paštu [email protected].
laba diena, kaip galeciau suzinot ar yra rezervuotos vietos lektuve skrydziui is Birminghemas (BHX) – Kaunas (KUN) 2014-06-11 07:30 – 2014-06-11 12:15 kadangi bendrove happyfly neatsiunte bilietu ir nebeatsako
2014.05.23 Lietuvos Respublikos Valstybinis turizmo departamentas sustabdė UAB „Happy Travel LT“ kelionių agentūros pažymėjimo galiojimą. Parašykite el.paštu [email protected] – galbūt pavyks ką nors padaryti.
Laba diena, MANAGE YOUR BOOKING funkcija neveikia (bandžiau 06.08. 16.04 – nei viena iš 3 opcijų). Norėčiau gauti įlaipinimo talonus kiek anksčiau, nei 2 d. prieš skrydį – kad išvengti spausdintuvo ieškojimo (Nes matau, kad galima: „Jeigu pageidaujate gauti įlaipinimo talonus anksčiau, susisiekite aukščiau nurodytais kontaktais“.) Taip pat norėčiau pasitikslinti jau išpirkto bagažo detales. Kokiais čia kontaktais ir kur kreiptis?
Vaidai, per kur pirkote bilietą?
Įlaipinimo talonus jau gavau, ši problema išspręsta, ačiū:-) Bilietus pirkau per jūsų sistemą. Bet pasitikslinti jau išpirkto bagažo detales norėčiau… Ką patartumėt? Mėginti dar sykį MANAGE YOUR BOOKING funkciją, ar ką efektyviau?
Vaidai, viską turite susitvarkyti per tą patį bilietų pardavėją. Jei bilietus pirkote per ryanair-skrydziai.lt, kreipkitės el.paštu [email protected].
Na, jūsų kompanija turėtų dar smarkiai padirbėti, kad minimalaus serviso lygiu pasivytų bent jau kitas pigių skrydžių konkurentes. MANAGE YOUR BOOKING neveikia ir šiandien. Belieka naudotis Jūsų patarimu ir rašyti laiškus. Ačiū.
Vaidai, jūsų užsakymas tvarkomas ten, kur pirkote bilietą. Negalima vieno užsakymo tvarkyti per kelias skirtingas svetaines.
Laba diena, jeigu bilietus, pirko atskirai, bet i ta pati skrydi, galima sedeti kartu?
Uz bilieta mokejom skirtingas kainas. ir pirkom per kilti.lt
Vaida, jei pageidaujate sėdėti konkrečiose vietose, rekomenduojame rezervuoti vietas už papildomą mokestį. Dėl vietų rezervavimo rašykite tiesiogiai bilietų pardavėjui el.p. [email protected].
pirkom lektuvo bilietus ryanair.com . pries kiek laiko atsius y el pasta bilietus? skrydis birzelio 13d . vakar dar nebuvo atsiusta.ačiū
Jums niekas bilietų neatsiųs. Reikia užsiregistruoti į skrydį ir tuomet atsispausdinti įlaipinimo kuponus.
sveiki, darant check in padariau klaidele, vietoj Lietuva, netycia pasispaude Liechtenstein. ar reikia tai istaisyti?
Vita, jei pirkote bilietą per ryanair.com, paskambinkite į Ryanair, kad pakoreguotų jūsų registracijos duomenis. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Rezervuoju bilietus į Londoną, sėdžiu mokėjimo pasirnkimo puslapyje, tačiau puslapyje nematau laukelių apie papildomas paslaugas kaip priority įlaipinimas, ar sėdimų vietų užsakymas. Kur ieškoti?
Rasa, per kur perkate bilietą?
Rasa, dėl pageidaujamų vietų rezervavimo parašykite el.paštu [email protected].
Ačiū !!!
Sveiki! Greitu metu registruosiu savo išvykimo skrydį, ar tuo pačiu metu galėsiu užregistruoti ir grįžimo?
+ kai jau turėsiu tą boarding pass,ar man reikės eiti prie registracijos punktų?
Elze, į kiekvieną skrydį registruojamasi atskirai pagal numatytus terminus.
Su įlaipinimo kuponu galite keliauti tiesiai prie saugumo patikros. Bet jei turite su savimi ir registruotą bagažą, reikės jį atiduoti į bagažo skyrių prie registracijos langelio.
+ Dar yra vienas klausimėlis, bandžiau registruotis per option 1 (pirmą būdą ) išmėtė erorą ir.t.t.t.., o per kitus option (būdus) viskas gerai. Tai nieko tokio bus,jeigu registruosiuosi per kokį antra būdą ar trečią?
Elze, jei per kurią nors opciją registruotis pavyksta, tai per ją ir registruokitės.
Sveiki,
Ar gali buti uzsakymo numeris XEFQXL? Pirkome per happy fly, kuri, kaip cia ne vienas raso, nebeegzistuoja. Kaip buti tikrai , kad atvykus i oro uoste ir pateikus info, kuria buvo dar anksciau gave is happy fly, gausime ilaipinimo bilietus? Skrydis birzelio 8d. Is Edinburgo i Kauna.
Ugne, 2014.05.23 Lietuvos Respublikos Valstybinis turizmo departamentas sustabdė UAB „Happy Travel LT“ kelionių agentūros pažymėjimo galiojimą. Parašykite el.paštu [email protected] – galbūt pavyks ką nors padaryti.
Laba diena,
siu metu geguzes 17 d. per kompanija Happytravel.lt pirkau bilieta i Londona, Užsakymo AV0B4542 Skrydžio maršrutas: VILNIUS (VNO) – LONDONAS (STN) 2014-06-22 09:45 – 2014-06-22 16:00.
jau kelios savaites neimanoma uzsiregistruoti i skrydi. Happyfly.lt puslapis neveikia ir i telefono skambuti nr. 8 700 77099 niekas neatsako(autoatsakiklis isijungia).
Prasau issiaiskinti susidariusia situacija, nes skrydis jusu kompanijos ir patarti kokiu veiksmu imtis toliau.
Vita, turite išsiaiškinti ten, kur ir pirkote bilietą.
Beje, 2014.05.23 Lietuvos Respublikos Valstybinis turizmo departamentas sustabdė UAB „Happy Travel LT“ kelionių agentūros pažymėjimo galiojimą.
Sveiki,
o ka daryti jei uzsisakeme bilietus per Heppyflay, o ilaipinimo bilietu jie neatsiunte, i elektronini pasta neatsako, telefonu nebeatsiliepia….skrydis po ryt, t.y 06.04 is Londono(STN) i Kauna…?..kur kreiptis, jei ta agentura nebeegzistuoja???!!!!… ar uzteks areuoste susimoketi tuos 70 eu uz atspausdinima ilaipinimo bilietu?????
skrendame su mazu vaiku, tai uz abu tada reikes po 70 eu?????
Daiva, jei turite užsakymo numerį, įlaipinimo kuponus galės atspausdinti oro uoste už papildomą mokestį 70 EUR/asm.
Sveiki. Kaip atlikti check in skrendant su kudikiu? Kudikis gimes UK, ambasadoje isduotas asmens grizimo pazymejimas kuris galioja 15 dienu, darant check in neleidzia pasirinkti dokumento galiojimo datos. Kitas klausimas – COUNTRY OF ISSUE asmens grizimo pazymejimui reikia nurodyti UK ar LT? Dokumentas isduotas Lietuvos ambasadoje Londone. Aciu.
Valdai, žymėkite, kad dokumentas išduotas Lietuvoje. Registruokitės į skrydį tik į vieną pusę ir tuomet galiojimo data bus tinkama.
Neduoda vistiek pasirinkti galiojimo iki birzelio 13, pirma diena kuria galima rinktis yra birzelio 24
Valdai, kada jūsų atgalinis skrydis?
birzelio 23
Valdai, registruokitės į skrydį tik į vieną pusę ir tada problemų nebus. Jei nepavyksta, susisiekite su savo bilieto pardavėju.
Sveiki,mes su drauge pirkome du bilietus per zig zag kelioniu agentura, skrendame su ryanair aviokompanija, boarding pass esame atsispausdine, norejau paklaust ar mum dar reikia daryti check in ? Nes tik kai nusipirkome bilietus is zig zag agenturos per registracija suvedeme visus savo duomenis tai as nesuprantu ar tai ir buvo tas check in ar ne?
Aušra, jeigu pateikėte savo duomenis registracijai į skrydį (check in) ir gavote įlaipinimo kuponus (Boarding Pass), kuriuos ir atsispausdinote, vadinasi, viską gerai padarėte, liko tik laukti skrydžio.
Laba diena,
Neleidžia atlikti „check in“ ar priežastis gali būti įvestos lietuviškos „ė“ raidės varduose ir pavardėse ar tik ką neseniai pakeista asmens tapatybės kortelė? Kaip ištaisyti klaidą ir užsiregistruoti į skrydį?
Vaida, jei jūsų dokumentų duomenys nesutampa su anksčiau įvestais, juos reikia pakoreguoti. Tai padaryti gali jūsų bilieto pardavėjas.
laba diena,
norejau paklausti kokia registracija reikalinga ryanair skrydziui,jei pirkome bilietus per agentura,ji atsiunte bilietus el.pastu,kur yra nurodytos sedimos vietos? skrydis 05.28 is Vilniaus i Liverpuli,ar uztenka tik tureti atspauzdintus bilietus,nes skrendame tik su rankiniu bagazu.aciu
Nuo 2014 m. balandžio 8 d. registracijos internetu į Ryanair skrydį terminas praplečiamas: atlikti registraciją (check-in) internetu dabar galima ne anksčiau kaip likus 30 dienų iki skrydžio ir ne vėliau kaip likus 2 valandoms iki skrydžio.
Dovile, jei jau gavote įlaipinimo kuponus „Boarding Pass“ su nurodytomis vietomis, vadinasi, jūs į skrydį jau užregistruoti ir nieko papildomai daryti nereikia.
Sveiki,
Kadangi jungiamųjų skrydžių nėra, reikės atsispausdinti atskirus bilietus, o mes turėsime beveik parą laiko oro uoste tarp skrydžių (Bremene) ar galima bus išeiti iš oro uosto ir grįžti kitą dieną į skrydį? Nebus dėl to problemų?
Ačiū
Žinoma, kad galėsite.
Sveiki, pirkau bilietą iš happyfly.Lt prieš tris mėnesius, viskas sumokėta, check in leido padaryti is karto. Skrydis liepos 1 d, bet bilietų neatsiuncia. Ką daryti?
Gita, 2014.05.23 Lietuvos Respublikos Valstybinis turizmo departamentas sustabdė UAB „Happy Travel LT“ kelionių agentūros pažymėjimo galiojimą. Parašykite el.paštu [email protected] – galbūt pavyks ką nors padaryti.