Registracija į Ryanair skrydį: keleivio registracija internetu
Registracija į Ryanair skrydį galima tik internetu. Jei keleivis į oro uostą atvyks neatlikęs registracijos, registracijos į skrydį paslauga oro uoste kainuos 55 EUR. Jei keleivis užsiregistravo, bet neturi įlaipinimo kortelės, oro uoste teks sumokėti 15 EUR „įlaipinimo kortelės išdavimo mokestį“.
Išankstinė Ryanair registracija internetu (nuo 60 dienų iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį.*
Bendroji Ryanair registracija internetu (nuo 1 dienos iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie nenori papildomai mokėti už pasirinktų sėdimų vietų rezervaciją. Jiems bus paskirtos sėdimos vietos automatiškai ir nemokamai.
*Jei keleivis pasirenka konkrečių sėdimų vietų rezervaciją, sėdimas vietas galima rinktis iš trijų tipų:
Pirmenybės vietos: 1 eilė (A, B, C), 2 eilė (D, E, F) ir 16-17 eilės – daugiau vietos kojoms, pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“, greitas išėjimas (nuo 30 EUR).
Premium sėdimos vietos: 2 eilė (A, B, C) ir 3-5 eilės – greitas išėjimas (nuo 20 EUR) Papildomai įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“;
Įprastos vietos: 6-15 ir 18-33 eilės (nuo 12 EUR). Rezervuojant šias vietas galima užsisakyti papildomą pirmenybinio įlaipinimo „Priority Boarding“ paslaugą už 25 EUR mokestį.
Kūdikiams/vaikams tinkamiausios vietos: 2-14 eilės (A, F) ir 19-33 eilės (A, F).
Jei bilietus įsigijote ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį ir rezervuotis vietas galite perkant bilietus arba vėliau per „Tvarkyti užsakymą“.
Įsigijus bilietus ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį galima ir per aviakompanijos Ryanair mobiliąją programėlę mobiliuoju telefonu. Tuomet įlaipinimo kortelių spausdinti nereikės. Ši sistema neveikia Agadir, Essaouira, Fez, Nador, Oujda, Marrakesh, Rabat, Tangier, Zaragoza, Alghero, Kefalonia, Volos oro uostuose).
Jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, atėjus tinkamam laikui būsite užregistruoti į skrydį ir įlaipinimo korteles gausite el.paštu. Norint rezervuoti sėdimas vietas, kreipkitės į sistemos administratorių.
Oro uoste būtina turėti atspausdintą įlaipinimo kortelę!
PASTABA. Jei turite klausimų dėl keleivio ir/ar bagažo registracijos į Ryanair skrydį, atsakymo ieškokite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Paslaugos | Užsakant internetu | Užsakant oro uoste |
*Pirmenybės sėdimos vietos Eilės 1 (A,B,C), 2 (D,E,F) ir 16-17 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas, daugiau vietos kojoms) |
€30 / £30 | €40 / £40 |
*Premium sėdimos vietos Eilės 2 (A, B, C) ir 3-5 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas) |
€28 / £28 | €32 / £32 |
*Įprastos sėdimos vietos Eilės 6-15 ir 18-33 |
€12 / £12 | €15 / £15 |
Įlaipinimo kortelės perspaudinimas | – | €15 / £15 |
Pirmenybinio įlaipinimo paslauga | €25 / £25 | €35 / 35 |
Registracija oro uoste | – | €55 / £55 |
Kūdikio mokestis | €25 / £25 | €25 / £25 |
* Kai kuriems maršrutams taikomi didesni mokesčiai.
Sveiki,
vasario menesi, su sunum turime bilietus skrydziui su Ryanair. Kiek teko girdeti, nuo vasario 1 dienos, bus jau nurodytos sedimos vietos darant chekina. Norejau paklausti, ar darant chekina bus automatiskai skirtos sedimos vietos viena salia kitos, ar gali but priskirtos skirtingose vietose. Esme tame, kad mano sunui tik 3 metukai ir sedeti atskirai neiseitu mums. Ar norint sedeti vienas salia kito turetume nusipirkti vietas lektuve?
Povilai, kol kas tvarka dar nėra žinoma. Jei norite garantuotų pageidaujamų vietų, siūlome jas užsisakyti. Tikėtina, kad vieno pirkimo metu registruoti keleiviai sėdės kartu.
Laba diena,
Užregistravau bilietus skrydžiui, bet negaunu patvirtinimo, kurį reikia atsispauzdinti.
Mindaugai, per kur užsakėte bilietą ir koks jūsų užsakymo numeris?
dakarta trukau gavau boarding pass elektroniniu pastu ant Londonas – Ryga – Londonas (Boarding Pass) raso bet ant pacio raso tik londonas ryga
Tomai, per kur pirkote bilietą ir koks jūsų užsakymo numeris?
Sveiki,pirkau bilieta per ryanair.com,padariau check-in,suvedziau duomenis teisingai kelis kart patikrinau,ir kai jau paspaudziau check-in pamaciau kad gimimo data netokia,turetu buti 27d.o ant bilieto raso 28d.kaip dabar man ja pakeisti?ar yra koks nors numeris kuris veiktu lietuvoje ir sutvarkytu sita smulkia klaida?ar tik tas angliskas nr galioja,jei as nesusikalbesiu tai ka man tada daryti?
Šarūne, reikia kreiptis ten, kur pirkote bilietą.
Laba diena, noriu paklausti, kodėl nei padaryti check-in, kadangi kelis kart bandant vis ismeta „500 – Internal server error.There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.“ irbandyta keleta kartu, kartais tai įvyksta pradzioje check in’o, kartais veliau, tačiau neina prieiti prie bilietų. ačiū už skubų atsakymą.
Alfredai, šiandien šiek tiek strigo Ryanair sistema. Pabandykite vėliau.
Sveiki,
iškilo toks klausimas. Registracija į skrydžius daroma ~15 dienų iki skrydžio, tačiau savo bilietus aš pirkau gan seniai ir man iškart leido registruotis. Tai aš gausiu dar vieną registracijos prašymą ar man tik beliko laukti bilietų?
Dėkoju už informaciją:)
Užsakymo nr D79LRJ
Giedre, skrydžio dokumentus gausite nuo sausio 22 d. Juos reikės atsispausdinti ir turėti kelionės metu. Daugiau jokių registracijų nereikia daryti.
taip atsiunte man bileta bet tik londonas ryga bet as pirkau i abu galus pirmn atgal del ko tik i viena gala atsiunte
Tomai, įlaipinimo kuponas jums bus atsiųstas šiek tiek vėliau.
http://www.ryanair-skrydziai.lt/ gavau laska viska padariau raso pries skrydi 2 6 dienos turetu atsiust Skrydis užsakytas. Registracija į skrydį AV015EE9
man sausio 20 yra uzsakytas biletas bet dar negavau as biletu i pasta ka daryt
Tomai, per kur pirkote bilietą? Koks jūsų užsakymo numeris?
Sveiki, negaunu skrydzio rezervacijos i email, kodel?
Matai, jei pinigai nuo sąskaitos nuskaičiuoti, vadinasi, bilietas yra nupirktas.
Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Tokiu atveju, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę, bandykite pakoreguoti el.pašto adresą per „Manage my booking“ arba kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
Sveiki, susidurem su tokia situacija, kad reikia pakeisti zmogaus varda ir pavarde taciau neleidzia to padaryti ir nurodo dvi priezastis: arba jau padarytas registravimas senu vardu arba baigesi registracijos setaineje laikas, taciau kai darai datos pakeitimus jie leidziami. Kodel neleidziama vardo pakeisti?
dekui uz atsakymus
Andriau, jei registracija į skrydį jau atlikta, keleivio vardo ir pavardės keisti negalite.
Laba diena,
Grizau su savo leliuku, kuris tuo metu turejo grizimo pazymejima. Dabar pazymejimas nebegalioja, ir yra padaryta ID kortele. Bandau daryti online check-in skrydziui atgal, bet man neleidzia keisti duomenu. Gal padaryti check -in, o tada tureti su savim ir pasibaigusio galiojimo grizimo pazymejima ir nauja ID? Jei ne, tai ar iseitu sia problema kazkaip isspresti oro uoste? Ir jei ne, tai ar yra koks nors LIETUVISKAS informacijos numeris, kur galetu pagelbet?..
Aciu
Dovile, jei dokumentus jau pasikeitėte, dėl registracijos duomenų pakoregavimo kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių. Nurodyti keleivio duomenys turi sutapti su galiojančiame asmens dokumente, su kuriuo keleivis skrenda, nurodytais duomenimis.
Sveiki dar kartą,
aš kreipiausi į administratorių,vienas žada perskambinti ir nepaskambina,kitas žada atsiusti nuorodą per kurią galiu per juos užsakyti mokamą bagaža taip ir neatsiuncią,visiškai jokio susidomėjimo ir pagalbos.Bandžiau per rynair puslapi daryti add bags suvedžiau visus duomenys,bet man rodo error neleidžia daryti jokių tolimesnių veiksmų.As nebežinau ką man daryti,i raynair būstinę skambinti tikslo nematau,nes nemanau,kad susikalbėsime.
Per kur pirkote bilietą?
laba diena, pirkau bilieta savo puseserei kuriai nera dar 16 ir ji skris su manimi, bet bilietai pirkti atskirai ir man dabar neina jai padaryti, stai ka ismeta.
Check in: Children under the age of 16 years must always be accompanied by a passenger over 16 years. Children travelling with an adult that is booked on a separate reservation cannot check-in online. Please contact your local reservations centre for further assistance.
kur man reikia kreiptis, mes pirmadieni jau iskrendam ir ji turi notariskai patvirtinta leidima kad skrenda su manim jai tik reikia bilieto????
Beata, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Labas vakaras,
ar galėtumėte man padėti.Užsakiau skrydį Vilnius-Milanas
taip pat užsakiau įlaipinimo taloną, bet nepasirinkau mokamo bagažo.Atsitiko taip,kad užsakant skrydį jis buvo anuliuotas ir man paskui užsakė iš naujo be bagažo.
Ačiū!
Rita, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Sveiki,
as pirkdama bilieta is milano i vilniu uzsakiau 2x32kg bagazo,o jai skrysiu atgal tik su vienu kuriame bus iki 32kg?ar tai bus galima?
Rita, su kokia aviakompanija jūs skrendate? Bet kokiu atveju, kokias paslaugas užsisakote, tokiomis ir galite naudotis.
Sveiki,keleive skrenda is Romos i Vilnoiu .Mes nupirkome jai bilieta internetu is Lietuvos. Ar jai atspausdins ilaipinimo talona ,oro uosto kasoje Romoje Ciampino ,jai ji tures aviabilieto numeri ?
Diana, užsakymo numerio nepakaks. Reikės daugiau duomenų, naudotų bilieto pirkimo metu (bent jau el.pašto adreso).
Sveiki.
Mano skrydis uzsakytas is Londono Stansted i Kauna. Kaip galima pakeisti skrydzio atgal data i ankstesne data INTERNETU ?
Aciu.
Matai, jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, skrydžio datą galite pakeisti per „Manage my booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Tai reiskia, kad galiu grizti atgal su 1 lagaminu?(wizzair)nebutina jai pasirinkau du ir grizti su 2?
Tikrai nebūtina :)
Sveiki.Negaliu padaryti check-in.Pirkau bilietus Kauno oro uosto kasose.Jie check-in nedaro.Visi duomenys suvesti teisingai,bandziau jau daug kartu ir vistiek neleidzia.
Rūta, jūsų užsakymas tvarkomas ten, kur pirkote bilietą. Ten ir reikėtų kreiptis.
Sveiki. Aš pirkau 4-is bilietus :
VILNIUS (VNO) – BARSELONA (BCN)
2014-01-24 18:30 – 2014-01-25 10:10
BARSELONA (BCN) – VILNIUS (VNO)
2014-01-28 14:50 – 2014-01-29 10:20
Bet pora asmenų dėl reikalų nebegali išskristi.
Klausimas būtų ar įmanoma susigrąžinti pinigus ir kaip?
Dėkui, Pagarbiai Edvinas
Edvinai, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Sveiki,
Nusipirkau bilieta ryanair sausio 28d. ir jis man nebereikalingas. Ar imonamo susigrazinti pinigus uz ji ? Papildomu paslaugu nepirkau, kaip bilieto datos keitimas ir pan.
Algi, aviakompanijos Ryanair bilietai yra negrąžinami, išskyrus atvejus dėl keleivio ar jo šeimos narių mirties. Jei negalite skristi, galima keisti bilieto datą arba keleivio vardą ir pavardę už papildomą mokestį. Keitimai galimi, jei keleivis dar neužsiregistravo į skrydį. Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, bilieto datą ar keleivio vardą ir pavardę galite pakeisti per „Manage my booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Sveiki, jeigu jau pasidariau online chek in, ten man pasiule arba atsispausdinti arba issisaugoti ilaipinimo talonus, kair padariau, bet i el pasta daugiau nieko negavau, sakykite ar ju uztenka skrydziui?
Inga, svarbu tuos įlaipinimo kuponus turėti atsispausdinus oro uoste.