Registracija į Ryanair skrydį: keleivio registracija internetu
Registracija į Ryanair skrydį galima tik internetu. Jei keleivis į oro uostą atvyks neatlikęs registracijos, registracijos į skrydį paslauga oro uoste kainuos 55 EUR. Jei keleivis užsiregistravo, bet neturi įlaipinimo kortelės, oro uoste teks sumokėti 15 EUR „įlaipinimo kortelės išdavimo mokestį“.
Išankstinė Ryanair registracija internetu (nuo 60 dienų iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį.*
Bendroji Ryanair registracija internetu (nuo 1 dienos iki 2 valandų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie nenori papildomai mokėti už pasirinktų sėdimų vietų rezervaciją. Jiems bus paskirtos sėdimos vietos automatiškai ir nemokamai.
*Jei keleivis pasirenka konkrečių sėdimų vietų rezervaciją, sėdimas vietas galima rinktis iš trijų tipų:
Pirmenybės vietos: 1 eilė (A, B, C), 2 eilė (D, E, F) ir 16-17 eilės – daugiau vietos kojoms, pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“, greitas išėjimas (nuo 30 EUR).
Premium sėdimos vietos: 2 eilė (A, B, C) ir 3-5 eilės – greitas išėjimas (nuo 20 EUR) Papildomai įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“;
Įprastos vietos: 6-15 ir 18-33 eilės (nuo 12 EUR). Rezervuojant šias vietas galima užsisakyti papildomą pirmenybinio įlaipinimo „Priority Boarding“ paslaugą už 25 EUR mokestį.
Kūdikiams/vaikams tinkamiausios vietos: 2-14 eilės (A, F) ir 19-33 eilės (A, F).
Jei bilietus įsigijote ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį ir rezervuotis vietas galite perkant bilietus arba vėliau per „Tvarkyti užsakymą“.
Įsigijus bilietus ryanair.com svetainėje, atlikti registraciją į Ryanair skrydį galima ir per aviakompanijos Ryanair mobiliąją programėlę mobiliuoju telefonu. Tuomet įlaipinimo kortelių spausdinti nereikės. Ši sistema neveikia Agadir, Essaouira, Fez, Nador, Oujda, Marrakesh, Rabat, Tangier, Zaragoza, Alghero, Kefalonia, Volos oro uostuose).
Jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, atėjus tinkamam laikui būsite užregistruoti į skrydį ir įlaipinimo korteles gausite el.paštu. Norint rezervuoti sėdimas vietas, kreipkitės į sistemos administratorių.
Oro uoste būtina turėti atspausdintą įlaipinimo kortelę!
PASTABA. Jei turite klausimų dėl keleivio ir/ar bagažo registracijos į Ryanair skrydį, atsakymo ieškokite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Paslaugos | Užsakant internetu | Užsakant oro uoste |
*Pirmenybės sėdimos vietos Eilės 1 (A,B,C), 2 (D,E,F) ir 16-17 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas, daugiau vietos kojoms) |
€30 / £30 | €40 / £40 |
*Premium sėdimos vietos Eilės 2 (A, B, C) ir 3-5 eilės (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas, greitas išėjimas) |
€28 / £28 | €32 / £32 |
*Įprastos sėdimos vietos Eilės 6-15 ir 18-33 |
€12 / £12 | €15 / £15 |
Įlaipinimo kortelės perspaudinimas | – | €15 / £15 |
Pirmenybinio įlaipinimo paslauga | €25 / £25 | €35 / 35 |
Registracija oro uoste | – | €55 / £55 |
Kūdikio mokestis | €25 / £25 | €25 / £25 |
* Kai kuriems maršrutams taikomi didesni mokesčiai.
Laba Diena pirkome bilietus per raynair-skrydziai FJ5J7D skrydzio uzsakymas. Norime nusipirkti bagaza prie bilieto bet neleidzia sistema manage my booking, kur butu galima kreiptis?
Neda, parašykite savo pageidavimą, nurodydama užsakymo numerį, el.p. [email protected]. Sistemos administratorius tvarko jūsų užsakymą ir užsakys bagažo gabenimą.
Sveiki,
Mano skrydis yra is Weeze oro uosto i Vilniaus. Skrydzio data 24/12/2013 skrydzio Nr.FR5505. Uzsakymo Nr.OCFRFL
Kodel iki siol man neleidzia padaryti chek-in? iki skrydzio liko maziau nei dvi dienos!!!
Algi, jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių, nes jis tvarko jūsų užsakymą.
Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, galbūt vedate neteisingą el.paštą, kuris buvo naudotas bilieto pirkimo metu. Jei nepavyksta, paskambinkite į Ryanair.
Labas, ka daryti jei i skrydi prisiregistravau su asmens tapatybes kortele ir ja pameciau, o turiu galiojanti pasa? Ar galeciau su juo skristi is Lietuvos?
Edita, registracija į skrydį turi būti atlikta su tais dokumentais, su kuriais ir keliaujama skrydžio metu. Paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ir pakoreguos jūsų registracijos duomenis. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
Sveiki,
kodel darant check-in ties dokumentu tipu rodo pasirinkimus kaip : nasjonalt id kort fra eøs ir pasas? ar pazymejus pirma varianta galima isskristi su ID kortele is lietuvos i dublina?
Raminta, Lietuvos Respublikos piličiams vykstantiems į Dubliną pakanka asmens tapatybės kortelės.
Sveiki. Iškilo klausimas. Ar įlaipinimo kortelė tas pats kas ir atsispausdintas bilietas?
Įlaipinimo kuponas yra „Boarding Pass“. Jei atsispausdinote bilieto išklotinę, to nepakanka.
O ko dar reiktu?
Reikia atspausdinto įlaipinimo kupono („Boarding Pass“) ir galiojančio asmens dokumento, kurio duomenys buvo pateikti registruojantis į skrydį.
Laba diena,
noriu paklausti kodėl neleidžia padaryti check-in online? Skrydžio numeris CKC8KN . Beje, tai jau ne primas kartas, skrendant Ryanair avialinijomis, todėl kyla visokių įtarimų. Laukiam skubaus atsakymo.
Jurga, registracija į Ryanair skrydį galima likus ne daugiau kaip 14 dienų iki skrydžio. Jei bilietą pirkote ne per ryanair.com, o per bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į jos administratorių, nes jis tvarko jūsų užsakymą ir atlieka jūsų registraciją į skrydį.
sveiki,man daraugas nupirko bilieta atsiunte ta ref nr.ir sake kad reikia aisipauzdinti bilieta ir nesuprantu kaip cia reikia galit truputi informasijos suteikti?
Jei bilietas pirktas per ryanair.com, ten ir reikia registruotis.
Laba diena ,
Noriu paklausti prieš kiek laiko likę iki skrydžio atsiunčiate įlaipinimo talonus ? man iki skrydžio liko mažiau nei 2 savaitės ir vis negaunu įlaipinimo talonų .
Edita, įlaipinimo kuponai atsiunčiami likus kelioms dienoms iki skrydžio. Jei pageidaujate juos gauti anksčiau, parašykite el.paštu [email protected] ir būtinai nurodykite savo užsakymo numerį. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad atlikus registraciją į skrydį nebegalimi jokie pakeitimai.
pirkau bilietus is jusu su vienu email bet reikia kad bilietai butu nusiusti I kita emaila kur reikia prasyti kad jie butu nusisti kitu emailu
Irena, parašykite savo pageidavimus el.paštu [email protected] ir būtinai nurodykite savo užsakymo numerį.
Sveiki, mano mama skrido is Rygos i Glasgow (Prestwik) ir butu neisskridus, nes neturejo pinigu kazkokiam kuponui 7 eurai…Gerai, kad draugas dar nebuvo isejes… Nesupratau, kokie dar kuponai, anksciau to nebuvo…
Jūrate, skrendant iš Rygos oro uosto su aviakompanija Ryanair, Rygos oro uoste reikia sumokėti saugumo mokestį. Tokia tvarka įsigaliojo nuo 2012.01.01.
sveiki, nusipirkau jusu svetaineje bilietus rezervacijos kodas av90176d. e mailu jokiu patvirtinimu negavau. rynair svetaineje su minetu kodu jokiu chek in neleidzia daryti. gal galite padeti?
Dainiau, kreipkitės į pasirinktos bilietų rezervavimo sistemos, per kurią pirkote bilietą, administratorių. Mūsų sistemoje jūsų užsakymo nėra.
Kaip pasidaryti check in nors mes negavome i el pasta patvirtinimo kodo ir isviso negavome jokio laisko.pinigai nuo korteles nuskaiciuoti.bilietai yra geguzes 1d.ka mums daryti ir kur kreiptis?
Inga, jei pinigai nuo sąskaitos nuskaičiuoti, vadinasi, bilietas yra nupirktas.
Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Tokiu atveju, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę, bandykite pakoreguoti el.pašto adresą per „Manage booking“ arba kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
sveiki uzsisakiau bilieta ir gavau is atsakyma jog turiu atsiusti savo duomenis , bet nenurodytas emaias kur siusti, padaryti chek in negaliu nes reikalauja creditines korteles numerio o as mokejau paprasta visa kortele, tad kaip galeciau gauti bilietus?
Deividai, atsidarykite gautą laišką ir tiesiog spauskite „Atsakyti“/“Reply“ ir surašykite prašomus duomenis, išsiųskite. Likus kelioms dienoms iki skrydžio jums bus atsiųsti įlaipinimo kuponai, kuriuos reikės atsispausdinti ir turėti su savimi oro uoste prieš skrydį.
Laba diena, pasidariau jau online check in ir gavau nilietą, bet nusprendžiau, kad noriu įsigyti dar lagaminą. Ar galima tai padaryti ar jau vėlu?
Viktorija, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Labas vakaras, vakar vakare pirkau bilietus į Anglija, bet negavau rezervacijos patvirtinimo. Nežinau ar turėčiau iš naujo užsisakyt bilietus ar ne. Per kiek laiko maždaug gaunamas patvirtinimo laiškas su rezervacijos kodu?
Renata, jei pinigai nuo sąskaitos nuskaičiuoti, vadinasi, bilietas yra nupirktas.
Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Tokiu atveju, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę, bandykite pakoreguoti el.pašto adresą per „Manage my booking“ arba kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
Pinigai nenuskaityti. Vadinasi drąsiai galiu užsisakyt bilietus iš naujo?
Jei pinigai nei nuskaityti, nei rezervuoti, tuomet taip.
Labas vakaras,turim kalausima,pirkom bilietus sau ir vaikam iki 16m. Mokejom is skirtingu korteliu. Is vienos korteles uzsakem vaikam is kitos man ir vyrui,tiesiog nepagalvojom. Dabar neleidzia padaryti chekin online vaikam ,kaip dabar mums elgtis?
Jurga, jūs tiesiog nupirkote vaikams bilietus atskirai nuo suaugusiųjų. Taip elgtis nevalia ;) Paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ar pasirinktos bilietų rezervavimo sistemos, per kurią pirkote bilietą, administratoriui, kad vaiko rezervaciją „pririštų“ prie kartu keliaujančio suaugusio keleivio rezervacijos.
Sveiki,
pirkau bilieta per ryanair.com : pradzioje „ismete lentele“,kad uzsakymas neivykdytas, nes galbut blogai suvesti duomenis. Pakoregavau duomenis. Tada vel „ismete“ ta pacia lentele ir kai as pabandziau grizti atgal jau rodo tai:
Thank you for booking with Ryanair
PRINTEmail
FLIGHT RESERVATION NUMBER:
JHMSXZ
Flight status is NOT CONFIRMED
FLIGHT(S) SUMMARY
Matau, kad pinigai nuo banko korteles nenuskaiciuoti.
Ir i elektronini pasta jokio pranesimo del sekmingos rezervacijos negavau.
Tai as nesupratau, ar man reikia vel is naujo bandyti pirkti bilieta, ar cia jau yra man rezervuotas bilietas ir pinigai bus veliau nuskaiciuoti nuo saskaitos it atsiustas kazkoks patvirtinimas i pasto dezute ?
Ieva, paskambinkite į Ryanair centrinę būstinę.
Sveiki,
Spalio mėn.užsakiau skrydi per Ryanair.com, pinigai is banko sąskaitos nuskaičiuoti,bet skrydžio patvirtinimo i e-mailą negavau. Rezervacijos numerį neišsaugojau. Kaip sužinoti,ar skrydis rezervuotas?
Larisa, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų„.
Laba diena, po kelių savaičių su ryanair kompanija skrisiu iš Gran Kanarijos oro uosto namo. Neturėsiu galimybės atsispausdinti įlaipinimo kortelių sau ir trims savo šeimos nariams. Ar teisingai supratau, kad atsisiuntus ryanair’o programėlę į telefoną, mums nereikės turėti atspausdintų įlaipinimo kortelių? Ar galėsim tuo pasinaudoti visi per vieną telefoną, ir ar Gran Kanarijos oro uoste yra galimybė pasinaudoti šia paslauga?
Sigita, įlaipinimo kortelės mobiliajame telefone galioja tik tuo atveju, jei registracija į skrydį atlikta per Ryanair mobiliąją aplikaciją. Gran Kanarijos oro uoste galėsite pasinaudoti šia paslauga. Taip pat, paslauga galėsite pasinaudoti visi per vieną mobilųjį telefoną (visi turėsite atskiras įlaipinimo korteles).
Laba diena,
visai neseniai pirkau bilieta mamai ir užsakiau klaidingus skrydžius, gavosi Bremenas- Vilnius- Bremenas, o turejo gautis Vilnius-Bremenas- Vilnius, susimaišiau su savo ir mamos duomenimis. Ji turėtų skristi iš Vilniaus 1014.01.08 ir grišti 2014.01.12, o gavosi kad skris iš Bremeno 2014.01.08. ir į Bremenas 2014.01.12, visai susimaišiau ir nezinau ar bus galima sukeisti skrydžiu datas, ar man teks pirkti naujai bilietus. Jei ir įmanoma tai kaip ? skrydžio numeris :TE63QI (skrydžiui dar neužsiregistravau) ačiū iš anksto :)
Vilma, panašu, kad teks atlikti keitimus. Jei bilietus pirkote per ryanair.com, paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę arba galite juos atlikti per „Manage my booking“. Paskaičiuokite, gal pigiau bus nupirkti naujus bilietus.
Sveiki,
skrendam i UK, mama + tevas + vaikas(7metu), darant chekin’a vietu uz atskira mokesti neperkam.
Norim, kad priskirtu vietas nemokamai. Mus visus ismetys i skirtingas vietas lektuve? ar sistema parenka, kad seima turetu visas vietas salia?
Aciu.
Atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
sveiki.kiek dienu likus iki skrydzio atsiuncia bilietus el pastu?check inn padariau praita penktadieni,o skrydis man bus uz 4 dienu.bilieta uzsisakinejau internetu.
Jei bilietą pirkote ir užsiregistravote į skrydį svetainėje ryanair.com, įlaipinimo kortelės („Boarding Pass“) neatsiunčiamos – jas reikia atsispausdinti iš karto arba išsisaugoti.
Jei bilietą pirkote šioje svetainėje ryanair-skrydziai.lt, parašykite el.paštu [email protected] ir gausite įlaipinimo korteles.
Laba diena,iki Rygos oro uosto vaziuosiu su autobusu,busiu 20-45 min.reisas 22-05,ar spesiu?
Jei vykstate be registruoto bagažo, tikrai spėsite. Jei bagažą registruosite, belieka tikėtis, kad nebus oro uoste daug žmonių ir ilgų eilių prie patikros. Bet turėtumėte spėti.
Ačiū,būsiu be registruoto bagažo,tai tikiuosi spėsiu
Sveiki, kur galima rasti nuorodas, kad galima butu uzsiregistruiti skrydziui? Tekstas aprasytas, o nuorodu niekur nera …
Aciu uz atsakyma.
Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, tai galite padaryti per „Manage booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Neduoda atspausdinti bilieta. Tik ivedus pirmus duomenis, meta lentele, kad bandykit dar karta….Skrydis sestadieni. Pergyvenu…
Anna, per kur pirkote bilietą?
Sveiki, noreciau paklausti, ar imanoma dar nusipirkti bagaza i lektuva, jei jau pasidariau check-in’a?:) Reiketu papildomo bagazo 10-15kg :)
Atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Sveiki pirkdamas bilietus neteisingai ivedziau nepilnamecio vaiko gimimo data jam siuo metu yra metai ir keturi menesiai ka daryti?
Tautvaidai, susisiekite su pasirinktos bilietų rezervavimo sistemos, per kurią pirkote bilietą, administratoriumi.