PASTABA. Jei turite klausimų:
– kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę ryanair.com,
– jei pirkote bilietą pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
PASTABA. Jei turite klausimų:
– kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę ryanair.com,
– jei pirkote bilietą pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
Sveiki, norejau pasiteirauti drauge pirkdama bilietus padare klaida pavardeje, sumaise pries paskutine raide vietoj i parase o, kiek skaiciausi ir skambinausi i Rayniar bustine, tai sake kad yra leidziamos trys klaidos ir skrendant man tai nesudarys jokiu problemu?
Dekoju uz atsakyma
Jei centrinėje Ryanair būstinėje patvirtino, kad klaida problemų nesudarys, tada nesklandumų neturėtų kilti. Kad būtų ramiau laukti skrydžio, galite pakartotinai paskambinti į centrinę Ryanair būstinę ir paprašyti, kad savo sistemoje jie pakoregtų jūsų vardą ar pavardę.
Sveiki pirkau bilieta skristai raynai avia kompanija ,bilieto skrydis 11men 7 d ,pats nebegaliu skristi sia diena ar butu imanoma atgauti pinugus ar ju dali uz skrydi?
Jonai, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Sveiki,
Per klaidą nupirkome 5 bilietus suaugusiems, nors su Ryanair skrisime 2 suaugę ir 3 vaikai 5 ir 11 metų. Sakykit, ar nekils problemų
registruojantis oro uoste? Taip pat ar vaikai šiuo atveju galės skristi su registruotu bagažu? Ačiū už atsakymą
Indre, registraciją į skrydį atlikite iš anksto, nes oro uoste tai brangiai kainuos. Neturėtų kilti problemų, jei vaikams bilietus pirkote kartu. Jei neleis registruoti, paskambinkite į Ryanair. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Vaikai nemokamai gali vežtis 1 vnt. rankinio bagažo iki 10 kg. Registruoto bagažo gabenimas yra mokamas – jei pirkdami bilietą užsakėte šią paslaugą, vaikai gali vežtis registruotą bagažą. Jei ne, dar galite užsisakyti iš anksto.
sveiki,siandien gavau laiska ,kad skrydis,kuris turejo buti gruodzio12d.yra atsauktas,pasiulyta grazinti pinigus arba pasikeisti bilieta.kadangi skrydis atsauktas del ryanaro kaltes,ar vis tiek reiks moket uz bilieto pakeitima?ir per kiek laiko grazinami pinigai uz bilieta jei netenkina bilieto pakeitimas?
esu lb pasipiktinus,nes laiska gavau vos ne paskutine minute,jei keisiu bilieta ,kurie dabar yra stipriai pabrange kas man padengs skirtuma????niekas!!!!
Tokiais atvejais bilieto keitimas į Ryanair siūlomas alternatyvas nekainuoja. Jei pasirinksite pinigų grąžinimą, paprastai grąžinimas atliekamas per 14 dienų.
Anta says:
Your comment is awaiting moderation.
2013-10-23 at 08:33
Laba diena,
buvo nusipirkti bilietai Vilnius-Leeds Bradford 12.29, grizimas 01.05.
Ryanair nuo 11.06 iki 03.29 atsauke visus skrydzius i si UK oro uosta. Gavau is ju laiska, kad siuo atveju turiu 2 pasirinkimus, I: grazinimas visu pinigu i sask., paspaudus ju atsiusta nuoroda, uzpildzius forma, pinigai grazinami per nurodyta laika i sask. (sis variantas ir buvo pasirinktas, jau praejo dvigubai daugiau laiko nei duotas terminas pinigu grazinimui, taciau ju dar nesulaukiu); II: kito skrydzio pasirinkimas. Rasyta keliais kontaktiniais meilais jiems, taciau jokio atsakymo negaunu. Kaip elgtis tokiu atveju? Dekui.
Anta, jei bilietą pirkote per ryanair.com, turite kreiptis į centrinę Ryanair būstinę. Jie tvarko jūsų užsakymą, mes informacijos apie jį neturime. Tikėtina, kad procedūros šiek tiek užtruko dėl didelio bilietų grąžinimų ir keitimų skaičiaus.
Dekui, as irgi taip manau, kad uztrunka todel, nes masinis pinigu grazinimas. Tiesiog norejau isgirsti,ar tai gali buti reali priezastis. Kokiu patartumete el. pasto adresu kreiptis pas juos? Nes rasiau, jokio atsakymo negavau.
Patartume geriau skambinti.
(skambinant iš Lietuvos: +448712460000 – 10p per minute. Calls from mobiles and other networks may cost more. Our lines are open Mon – Fri, 9:00 – 18:00 GMT , Sat 10:00 – 17:00 GMT and Sun 11.00 – 17.00 GMT.)
laba diena.noreciau suzinot biliete kaisti pavarde.kur kreiptys tokiu atveju,ar galima per interneta?aciu
Dainiau, galima keisti keleivio vardą ir pavardę už papildomą mokestį. Keitimai galimi, jei keleivis dar neužsiregistravo į skrydį. Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, keleivio vardą ir pavardę galite pakeisti per „Manage my booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Sveiki, kodel man lektuve stiurdese pasake, jog is stanstedo neisskrisiu su savo rankiniu bagazu(lagaminas su ratukais 55-40-20), bet i rankinio bagazo skyriu netilpo, neuzsidare dureles (virs galvos), rygoj praleido, nors nebadziau lagamino patalpinti i ta ismatavimu deze, kodel manes nepraleis, jei lagamino ismatavimai atitinka?
Jei lagamino išmatavimai neviršija aviakompanijos nurodytų limitų, nepraleisti dėl bagažo dydžio neturi teisės.
O ar tas rankinis bagazas turi buti minksta tasyte, ar nera skirtumo? Nes mano yra kietas lagaminas atitinkantis tuos ismatavimus..
Nėra skirtumo. Svarbu, kad atitiktų rankinio bagažo reikalavimus.
Šiandien pastebėjau, kad Ryanair iš mano kortelės sąskaitos nurašė 3 EUR. Nesuprantu už ką. Kur turėčiau kreiptis?
Į Ryanair.
Skaiciau visa info, bet butent i tokius klausimus atsakymo nera. Kaip del tvirtinimo kad vertimas teisingas?
Lina, kadangi naudojama speciali Ryanair forma dėl nėštumo, ji jau yra anglų kalba. Būtinai turėkite būtent šią pažymą, nes kitokios pažymos Ryanair nepripažįsta.
Sveiki,
Norejau pasiklausti del nestumo pazymos skrendant. Skrydzio metu bus 24 sav, gavau pazyma is poliklinikos, kur nurodytas terminas, numatoma gimdymo data, bet daugiau nieko del rekomenduojama ar ne, sveika ar ne. Gydytoja sako, kad net jei viskas dabar puiku, ryt ar skrydzio metu gali pasidaryti blogai. Siaip visas nestumas sveikas ir geras. Tai klausimas, 1)ar isverstos i anglu k informacijos uzteks ir 2) ar vertimas turi buti patvritintas vertimo biuro ar reikia ir notaro patvirtinimo. Aciu.
Lina, atsakymą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Sveiki. Per klaida nupirkau naujagimio bilieta savo dukrai. Siuo metu dukrai yra 2metai ir 1menesis. Ka tokiu atveju daryti ar gali iskilti kaskokiu problemu? Bilietai pirkti i dvi puses. Ar per sia klaida reiks vaika laikyti ant keliu ar bilieta keisti? Jeigu nebutu vaisvu bilietu tai dienai vaikui nupirkti ar atsizvelgs i tai kad tevai turi bilietus ir tai buvo klaida
Ryanair bilietai yra negrąžinami. Teks pirkti naują bilietą. Kaip vienam vaikui nupirkti Ryanair bilietą, skaitykite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
Sveiki,bilietus Vilnius- Lydsas Leeds Bratfort pirkau 2013 11 10 dienai ,taciau gavau laiska ,kad skrydziai atsaukti ar galiu bilietus persikelti 2013 11 05 dienai bilietus pirkau Ryanair.com svetaineje kur kreiptis?
Ligita, visi aviakompanijos Ryanair alternatyvūs siūlymai turi būti pateikti atsiųstame pranešime. Atidžiai perskaitykite laišką.
sveiki,norejau paklausti ka daryti jei netycia is savo emailo istryniau ryanair atsiusta zinute su registracijos numeriu. ar galima butu padaryt checkina be sio numerio?
Judita, tokiu atveju besiregistruojant į skrydį pasirinkite 3-iąją opciją: pildant duomenis nereikės užsakymo numerio.
Laba diena,
Į Lietuvą iš Airijos grįžome su 6 mėn. vaiku, kuris turėjo vaiko kelionės dokumentus. Jie galiojo iki 2013 09 18 d. Atgal išskrendame 2013 09 25 d. Padarėme vaikui pasą.
Spausdinant bilietus neleidžia pakeisti vaiko dokumento. Kelionės dokumentas jau nagalioja. Ką daryti?
Laima, dėl pakoregavimo kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
Sveiko, pirkom bilieta 2suaugusiem ir kudikiui 3men, rezervavom vietas paciame priekyje pirmoje eileje bet ne prie duru o desineje puseje. Ar nekils problemu sedet ten su kudikiu? Manau nebutu leide rezervuot su kudikiu jei taisykles neleidziA
Justina, jei sistema leido keleiviams su kūdikiu rezervuoti vietas pirmoje eilėje, tuomet viskas tvarkoje. Su kūdikiu negalima sėdėti prie avarinių išėjimų. Pirmoje eilėje jo nėra.
Sveiki,nusipirkau bilieta is stokholmo skavstos oro uosto i kauna rugsejo 21 dienai,apmokejima patvirtino,taciau negavau i pasta ilaipinimo talono,nera jo ir spame.uzsakymo nr.AV0762AD
Vitalijau, įlaipinimo kuponai jums buvo išsiųsti. Procedūra pakartota dar kartą. Jei negausite, parašykite el.paštu [email protected] arba paskambinkite tel. +37060026764.
noreciau atsisakyti bilieto kuri jau esu uzssisakes 19d ir apmokejas ar galima butu dar susigrazinti kazkiek pinigu uz skrydi jei 17d atsisakyciau? ir kur kreiptis? mano uzsakymo nr AVFF8FD0
Rimvydai, Ryanair bilietai negrąžinami.
Sveiki, noriu paklausti, kaip galima ir kiek kainuos pakeisti skrydzio krypti ir laika? t.y. pvz.: pirkau bilietus vno-bva, bva-fao o noriu pasikeisti i vno-ryg, ryg-fao. ir kaip tai padaryti?
Giedriau, galite keisti tik skrydžio datą arba keleivio vardą ir pavardę. Tačiau krypties pakeisti negalite. Nebent nusipirksite naują bilietą.
Sveiki, nelabai supratau dėl rankinio bagažo svorio tai galima vežtis 10kg. ar tik 9 kg. nes rašo – iki 10kg. bet tiksliai nepasakyta.
Gintare, 10 kg dar galite vežtis.
sveiki pirkdamas bilieta padariau klaida varde,vietoj Aldonos ivedziau Aldute.ka daryti?aciu
Žydrūnai, reikės atlikti keleivio vardo ar pavardės keitimą už atitinkamą mokestį. Paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ir pakoreguos jūsų vardą ar pavardę. Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, tai galite padaryti per „Manage my booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.
Man vestuvės, o toje vietoje žada lietų. Kaip man pasiimti baltą skėtį su savim?
Dėkui
Tuomet siūlom labai gerai skėtį supakuoti ir visą bagažą apvynioti apsaugine plėvele oro uoste.