Registracijos į „Ryanair“ skrydį terminų pokyčiai 110

Nuo 2014 m. balandžio 8 d. registracijos internetu į Ryanair skrydį terminas praplečiamas: atlikti registraciją (check-in) internetu dabar galima ne anksčiau kaip likus 30 dienų iki skrydžio ir ne vėliau kaip likus 2 valandoms iki skrydžio.

Pastabos:
Išankstinė registracija internetu  – (nuo 30 iki 8 dienų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį.
Bendroji registracija internetu – keleiviai, kurie nenori papildomai mokėti už pasirinktų sėdimų vietų (Premium arba Regular) rezervaciją, gali registruotis internetu ne anksčiau kaip likus 7 dienoms iki skrydžio ir ne vėliau kaip likus 2 valandoms iki skrydžio. Jiems bus paskirtos sėdimos vietos automatiškai ir nemokamai.

Jei keleivis pasirenka konkrečių sėdimų vietų rezervaciją, galima rinktis iš sėdimas vietas iš dviejų tipų:
– Premium vietos – 1-5 eilės (greitas išėjimas), 16-17 eilės (daugiau vietos kojoms) ir 32-33 eilės (greitas išėjimas). Šios vietos rezervuojamos už 10 EUR/GBP mokestį (įskaičiuotas pirmenybinis įlaipinimas „Priority Boarding“),
– Regular vietos – 6-15 ir 18-31 eilės. Šiose eilėse vietas rezervuotis galima už 5 EUR/GBP. Rezervuojant šias vietas galima užsisakyti papildomą pirmenybinio įlaipinimo „Priority Boarding“ paslaugą už 2 EUR/GBP mokestį.

Jei bilietus įsigijote ryanair.com svetainėje, vietas rezervuotis galite perkant bilietus arba vėliau per „Manage booking“. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.

Registracijos į "Ryanair" skrydį pokyčiaiRegistracijRegistracijos į Ryanair skrydį terminų pokyčiaiRegistracijos į Ryanair skrydį terminų pokyčiai

110 thoughts on “Registracijos į „Ryanair“ skrydį terminų pokyčiai

  1. Laima parašė:

    Laba diena,
    Perkant bilietus internetu, padarėme klaidą rašant pavardę, t.y. galūnėje yra viena papildoma raidė. Turi būti galūnė -ne, parašėme -nie. Ar nebus problemų dėl vienos papildomos raidės, ar turėtume kažkaip daryti pavardės keitimą?

  2. REGINA parašė:

    Labas vakaras,noreciau nusipirkti bilieta i Londona siandien, bet pasiziurejau ,kad pasas baigiasi birzelio 28diena,o skristi noriu liepos gale,ar galiu uzsisakyti,ar nereikes po to moketi ,jeigu bus kitokie paso duomenys

  3. Donata parašė:

    Sveiki.Uzsakiau sesutei bilieta is Kauno i Airija. Uzmirsau, kad istekejusi, tai parasiau sena pavarde. Ji dare online chek-in ir suvede paso duomenis. Sake, kad iki galo nepadare chek- in, bet kai bandziau pakeisti pavarde, nebeleido, rodo, kad paso duomenys suvesti. Ar imanoma dar ka nors padaryti ar reikes pirkti naujus bilietus? Gal galite parasyti koki numeri, kur kreiptis. Aciu

  4. Jurgita parašė:

    Sveiki, norejau paklausti ar taip supratau, jei neperku konkreciu vietu jos bus vistiek nurodytos kur sesti, tik kad atsitiktinai parinktos. Tarkim perkant biletus 2vnt. gali ismesti sedeti atskirai? Skrendu su vaiku 9m. ir biojau, kad nesedes atskirai, tai lieka tik galimybe is anksto issipirkti vietas?

  5. Daina parašė:

    Laba diena, ar galima rankiniame bagaže vežtis du metalinius kamuoliukus kurių diametras 3-5 cm?

  6. Irina parašė:

    Laba diena. Iskrendu is Kauno i Londona geguzes 7 diena. Norejau paklausti, ar ckech-in galesiu padaryti tik geguzes 1 diena. Vietu is anksto nepirkau. Bilieta pirkau is ryanair.com.

    • Irina, jei nepageidaujate konkrečių sėdėjimo vietų, registruotis į skrydį galėsite ne anksčiau kaip likus 7 dienoms iki skrydžio ir ne vėliau kaip likus 2 valandoms iki skrydžio.

  7. Juste parašė:

    Sveiki,
    padariau online check-in su dviem rezervacijos nr skirtingiems žmonėms:
    KK83KT ir XLM44A
    atsispausdinau boarding pass’us, tačiau tiek aš, tiek kitas žmogus po keletos valandų gavome žinutes į mobilius telefonus
    „One or more of your party has not checked in for flight …., Check in online and avoid additional fees“
    ar tai reiškia, kad online check-in buvo nepadarytas, nors visus bilietus aš laikau savo rankose?
    Kai bandau dar kartą daryti, man teleidžia tik re-print’int boearding pass’us.
    Skrydis rytoj, kažkaip nesinori mokėti kosminių sumų oro uoste, jei online check-in nepasidarė sistemoje.
    Kodėl buvo išsiųstos tos žinutės?

    • Juste, galbūt jūs užsiregistravote į vieną pusę ir SMS žinutės su priminimu ateina dėl atgalinio skrydžio.

      • Juste parašė:

        Labai dėkoju už atsakymą, tačiau bilietus turiu į abi puses. Specialiai delsiau iki 7 dienų termino, kad galėčiau iškart į abi puses užsiregistruoti.
        Skrydis iš Vilniaus 04-17 d, atgal į Vilnių 04-22 d., check in dariau 04-16 d., tai kaip ir su terminais turėtų būti viskas gerai. Ir skrydžiui pirmyn, ir skrydžiui atgal vietos paskirtos, bilietai atspausdinti, sistemoje daugiau nieko neduoda dartyti tik re-print’int bilietus. Turbūt mano dvejonės, kad check-in nepadarytas yra beprasmės? Tiesiog keista, kad gavom tokias žinutes. Tiesiog baiminuosi, kad nebūtų problemų išskrendant.

  8. Vaiva parašė:

    Laba diena,
    Bilietus pirkau per wwww.ryanair-skrydziai.lt. Uzsakymo numeris AV4F1E2F. Iskrendu 04.17, o parskrendu 04.24. Man atsiusti tik isskridimo check in. Kaip galeciau iki isskridimo gauti ir grizimo check in. Jei reikia, galiu issipirkti vietas

  9. Juste parašė:

    Per Raynair.com

  10. Juste parašė:

    pries valanda pirkom bilietus,bet dar nei pinigai nuskaiciuoti nei patvirtinima gavom.Per kiek laiko gausiu patvirtinima?

  11. Raminta parašė:

    Laba diena. Norėjau padaryti online check in. Bet ties paso galiojimo data neleidžia nuspausti norimos datos. Skrydis į abi puses. Į Lietuvą atskrenda balandžio 26 d., išskrenda gegužės 16 d. Pasas baigia galioti gegužės 3 dieną, tačiau žmogus ir gryžta pasidaryti naujo paso, todėl iki skrydžio atgal jau turės naują pasą. Tai kaip reikia nurodyti tą galiojimą gegužės 3 dieną, jei automatiškai neleidžia spausti tos datos. Į ryanair centrą nepaskambinsiu, nes jau bandžiau, man ten anglų kalba truputį per sunki ir nemokėčiau pati angliškai išaiškinti problemos. Kur man kreiptis, kad išspręsti problemą?

  12. Agne parašė:

    Dabar kilo klausimas, rašoma:
    „Išankstinė registracija internetu – (nuo 30 iki 8 dienų prieš skrydį) galima keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį.“
    Tai jei aš iš anksto išsipirkau vietas ((Premium arba Regular), tai jau likus 7 ir mažiau dienų iki skrydžio aš jau negaliu atlikti ckech-in internetu?

  13. Roma parašė:

    Sveiki,Skrydžio bilietas buvo užsakytas ir apmokėtas šiai naujau tvarkai dėl sėdimų vietų dar neįsigaliojus. kur ir kaip dabar reikia apsimokėti už tas vietas??? jei bilietas į abi puses ar mokestį irgi reikia mokėti du kartus?

    • Roma, mokėti už vietas nereikia, jei jums nesvarbu, kur bus paskirtos vietos. Jei pageidaujate konkrečių sėdėjimo vietų, kaip ir anksčiau, jas galite užsisakyti už papildomą mokestį.

  14. Indre parašė:

    Gal galite pasakyti numeri?

    • Skambinant iš Lietuvos: +448712460000 – 10p per minute. Calls from mobiles and other networks may cost more. Our lines are open Mon – Fri, 9:00 – 18:00 GMT , Sat 10:00 – 17:00 GMT and Sun 11.00 – 17.00 GMT.

    • gedas parašė:

      sveiki, siandie bandziau padarysti CHECK-IN-ONLINE. Skrydis i viena puse 21 diena. Uz papildomus pinigus bandziau pasirinkti geresnes vietas. Buvau nupirkes 3 bilietus su viena rezervacija. Taciau ryanairas man dave tik 2 vietas , vienos vietos neuzcekino ( 1 vieta dave iskart, 2 vieta gal uz kokiu 10 min, trecia vieta laukiau gal koki pusvalandy). Todel chekinas nepavyko . Po gero pusdienio vel pabandziau padaryt ta paty – uzsichekinti nepavyko vel visu 3 vietu. Likau nesuprates ka toliau daryt :(

      • Gedai, gali būti, kad nėra laisvų vietų greta. Pabandykite rinktis kitas vietas arba tiesiog susisiekite su savo bilieto pardavėju.

        • gedas parašė:

          Dekui uz atsakyma. Problema jau išspresta. Gal ir kitiems bus idomu .Pasirodo ne visi web browseriai gerai dirba su ryanairo puslapiu. As dirbu su opera, o ji kazkodel tai neleidzia rinktis lektuvo vietu. Su internet explorer viskas pavyko.

  15. Indre parašė:

    Na as ta ir noriu padaryti bet negaliu nes raso kad nemokama vieta nepasiekiama iki 20 balandzio dienos o vietos pirkti nenoriu ka daryti ?

  16. indre parašė:

    uz vietas papildomai moketi tikrai nenoriu…nera svarbu kur seeius

  17. indre parašė:

    sveiki, iskrendu 16 diena norejau padaryti ckeck in bet negaliu pasirinkti free vietu negaliu pabaigti check in ismeta kad nemokamos vietos bus pasiekiamos tik 20diena baalndzio ka daryti???

  18. Kotryna parašė:

    Sveiki. Ryt isskrendam ir pasidareme check ina i viena puse. Atgal skrendame 17 diena. Siandien bandziau pasidaryti online check in’a atgaliniui bilietui, bet negaliu, raso jog nera tokio skrydzio. Kodel taip?

    Aciu

  19. Vidmantas parašė:

    narsykle ne prie ko. Cia tiesiog pries skridima yra 7 dienos, todel leidzia atlikti ckech-in su free sedimomis vietomis, o gryzimui dar nera 7 dienu (jos sueis tik isskridimo diena t.y. ta diena, kai sesiu i lektuva), todel ir neduoda check-in su free sedimomis vietomis. Kaip kitaip galima atsispausdinti bilietus?
    P. S. niekur nerandu Ryanair skambuciu centro numerio :(

    • Skambinant iš Lietuvos: +448712460000 – 10p per minute. Calls from mobiles and other networks may cost more. Our lines are open Mon – Fri, 9:00 – 18:00 GMT , Sat 10:00 – 17:00 GMT and Sun 11.00 – 17.00 GMT.

  20. Vidmantas parašė:

    Sveiki,
    po „registracijos terminu pokyciu“ bandziau atlikti CHECK-IN-ONLINE. nuskridimui pasirinkau free vietas, o paspaudus next praso patvirtinti check-in grizimui. Tik beda tame, kad negaliu atlikti su free vietomis, nes skirtumas tarp isskridimo ir sugryzimo yra 6 dienos. Kaip man atsispausdinti TIK isvykimo CHECK-IN. Ar as galesiu Anglijoje atsispausdinti tik sugryzimo CHECK-IN?

    Lauksiu atsakymo. Aciu!

Klauskite mūsų

  

  

  

NORITE GAUTI RYANAIR NAUJIENAS? GERIAUSIUS SKRYDŽIŲ PASIŪLYMUS?