Pagalba klientams, įsigijusiems bilietus šioje svetainėje, teikiama šiais kontaktais:
Elektroniniu paštu: [email protected]
Tel. +370 647 46546 Darbo laikas: I-V 10-17 val.
SKAMBUČIŲ CENTRAS 10.29 d. -11.03 d. NEDIRBS. Skubiais klausimais kreiptis kontaktiniu el. paštu.
Darbo laikas nedarbo dienomis gali skirtis.
Svetainę ir užsakymus administruoja:
„Aviaexperts“
45B West Wilmot st. 202, Richmond Hill
Kanada
Labas rytas
Turiu bilieta i Oslo is Vilniaus gruodzio 24d.
Skrydzio numerus FR1501
Noriejau suzinuot norvegiska laika kielinta busiu Osle.
Aciu
Sveiki,
Kai pirkote bilietą laikai yra nurodyti tos šalies iš kurios išvykstate ir atvykstate.
Sveiki, esu nescia 7 men., ar reikia kazkokiu pazymu, kad galeciau skristi?
Sveiki,
Reikia iš gydytojo pažymos, tačiau nerekomenduojame skristi esant tokiam laikotarpiui. Taip pat kiekviena aviakompanija turi savo taisykles dėl neščiųjų leidimo vykti. „Ryanair“ pasilieka teisę atsisakyti priimti į skrydį besilaukiančią moterį, kuri yra nėščia daugiau kaip 28 savaites, kuri bagažo atidavimo punkte ir (arba) prie įlaipinimo vartų nepateikė akušerės / gydytojo užpildyto „tinkamumo skristi“ laiško.
dažniausiai nuo 28 iki 32 nėštumo savaitės keliaujant lėktuvu privaloma pateikti gydytojo pažymą (anglų kalba), kurią nėščioji privalo turėti visos kelionės metu;
gydytojo pažyma turi būti galiojanti (apie tai jus informuos pažymą išduodanti gydymo įstaiga);
nepateikus galiojančios gydytojo pažymos nėščioji į lėktuvą gali nepatekti;
lėktuvu keliaujanti nėščioji prisiima visą riziką ir atsakomybę už galimus jos ir kūdikio sveikatos sutrikimus.
Laba diena.
Padaryta registracija , bilietas atspausdintas senai. Dabar pasikeite bagazo taisykles.Noreciau isigyti prioriti kur ir kaip tai padaryti?
Ryanayr .com puslapije nerandu kaip ir ar tai imanoma?
Aciu pagarbiai Aleksas.
Sveiki,
Jeigu norėsite gabenti 10kg bagažą tada Jums reikės išsipirkti arba Priority paslaugą arba galite rinktis ir 10kg registruotą bagažą. Dėl papildomų paslaugų Jums reikia kreiptis į savo bilietų pardavėją arba jeigu bilietai buvo pirkti ryanair.com svetainėje tada galite prisijungi prie savo užsakymo ir paslaugas išsipirkti ten.
Labas rytas,skrendu į Londoną,turiu Priority bilietą,į lėktuvo saloną įsinešu bagažą 40x20x25 ir55x40x20.Ar turiu teisę atiduoti į lėktuvo bagažą trečią lagaminą ir iki kokio svorio.Ačiū
Sveiki,
Su priority priklauso tik 2vnt: 40x20x25cm. ir 55x40x20cm į lėktuvo saloną.
Sveiki, pirkau skrydį su “Ryanair” ir nebeliko galimybės pasirinkti 2 salono krepšius. Užsisakiau papildomą registruotą 20 kg bagažà. Tačiau noriu dar įsigyti ir 10 kg bagažą. Internete rašo, kad galima įsigyti registruojamą 10 kg bagažą už ~8€, tačiau kai paspaudžiu ant savo kelionės duomenų, man nerodo tokio pasirinkimo. Kokiu būdu būtų galima internetu nusipirkti 10kg registruojamà bagažą? Nes duoda pasirinkti tik 20 kg. Ačiū.
Sveiki,
Šių paslaugų kiekis ribotas gali būti, kad paslauga yra išsiųsta todėl galimybės Priority įsigyti iš anksto nebėra. Galėsite tai padaryti oro uoste už 25eur asm. Arba galite susisiekti su aviakompanijos atstovu per (ryanair live chat) programėlę ir ten išsipirkti su konsultanto pagalba.
Sveiki,
Pirko bilieta i IRL vienas suauges. Noretumem nepilnameti (8 m.vaikas) prirasyt prie suaugusio, kad skristu tuo paciu reisu. Kaip butu galima.
(paprasciau tariant mociute nusipirko bilieta o anukas nori skrist kartu?)
Sveiki,
Šiuo klausimu Jums reikėtų kreiptis tiesiogiai į savo bilietų pardavėją arba aviakompaniją. Tačiau vaikui reikėtų pirkti bilietą ten pat kur močiutei kaip suaugusiam asmeniui tada atlikti sujungimą rezervacijų už papildomą mokestį ir pakeisti vaikui statusą iš suaugusio į vaiką.