Pagalba klientams, įsigijusiems bilietus šioje svetainėje, teikiama šiais kontaktais:
Elektroniniu paštu: [email protected]
Tel. +370 647 46546 Darbo laikas: I-V 10-17 val.
SKAMBUČIŲ CENTRAS 10.29 d. -11.03 d. NEDIRBS. Skubiais klausimais kreiptis kontaktiniu el. paštu.
Darbo laikas nedarbo dienomis gali skirtis.
Svetainę ir užsakymus administruoja:
„Aviaexperts“
45B West Wilmot st. 202, Richmond Hill
Kanada
Laba diena nusipirkome bilietus i Eilata is Kauno gruodzio 7 dienai. Pastebejau kad pasikeite isvykimo laikas. Kodel taip atsitiko? Ar tai laikina ar pasikeites laikas toks ir liks? Mums tai sudaro nemazai nepatogumu nes rezervavome pervezima is oro uosto kitu laiku. Dekoju
Sveiki,
Tiesiog yra keičiamas skrydžio tvarkaraštis. Vadovaukitės laiku, kuris buvo nurodytas paskutiniame informaciniame laiške.
sveiki noreciau paklausti ar pipses detektorius jei man kojoje varztai sudeti yra ?
Sveiki,
Gali kilti problemų. Turėkite gydytojo pažymą apie turimą metalą.
Sveiki, galbut ir ne cia pataikiau bet daugiau niekur nerandu man reikalingos informacijos. Turiu nusipirkes bilietus is https://www.ryanair.com/lt/lt/ pirmyn ir atgal Kaledu laikotarpiui ir pasikeitus planams zinau, kad ju nepanaudosiu. Ar yra galimybe prie savo keliones paketo prisidejus keliones draudima “Plus” atgauti bent dali pinigu uz bilietus?
Gustai,
mes neužsiimame pigių skrydžių bilietų draudimu tad tikslios informacijos pateikti taip pat negalime. Siūlyčiau bandyti tiesiogiai sukontaktuoti su aviakompanija ar agentūra, kuri teikia tokio tipo draudimo paslaugas.
Laba diena, šiandien skrendame į Maltą, pirmyn bilietus užregistravau, atsispausdinau, o atgal (10.26 d.) neleidžia. Ką daryti? Ačiū
Sveiki,
Atgal galėsite atsispausdinti tik likus 4 dienoms iki kelionės, jeigu neįsigijote sėdėjimo vietų paslaugos.
Sveiki, skrydžio užsakymas buvo darytas vieno žmogaus. Ar gali jį toliau „kuruoti“ kitas skrendantis žmogus, perkeliant užsakymą į jo paskyrą ar keičiant el. paštą, kad visa su skrydžiu susijusi informacija keliautų kitam žmogui?
Ineta,
taip, galima.
Ačiū už atsakymą!
Kokius veiksmus reikia atlikti norint pakeisti atsakingą asmenį?
Ineta,
jeigu Jūsų užsakymas yra atliktas ryanair-skrydziai.lt portale, reiktų susisiekti su mumis el. paštu [email protected]. Jeigu užsakymas atliktas tiesioginiame aviakompanijos portale, reiktų tiesiog asmeninius prisijungimus duoti kitam asmeniui ir pakeisti el. pašto adresą.
Laba diena. Noriu bilietą išvykimo iš Kauno oro uosto 2017.10.17 07:30 skrydziui į Londoną, Liutono oro uostą Skrydzio NR. FR2145 pakeisti į skrydį is Kauno oro uosto Į Liutono oro uostą 2017-10-20
Pagarbiai,
Kestutis Padolskis
Kęstuti,
dėl papildomų paslaugų išpirkimo (pvz., datos keitimas) reikia kreiptis tiesiogiai į savo bilietų pardavėja, jeigu pirkote oro linijų bendrovės portale – prisijungus su asmenine paskyra galima išsipirkti pačiam. Jeigu įsigijote šiame portale, rašykite mums elektroniniu paštu: [email protected].
laba diena, negaliu sulaukti is Jusu jokiu ziniu, nei zinute nei balsu. Klausimas del bagazo??? kaip galiu uzsisakyti papildoma bagaza internetu?
Sveiki,
Bagažo klausimą šiandien kaip suprantu išsprendėme :)
Kodėl pateiktas kontaktinis tel. – bet susikambinti nepavyksta (išjungtas) su Jumis?
Į laikškus neatsakoma.
Noriu patikslinti, pirkau papildomą bagažą, bet gavus biletus ten jau nematau užsakytos paslaugos. Skrydis jau ryt- per kiek laiko atsakot?
Ruslanai,
atsakome įprastai į laiškus per 1 dieną, jeigu rašote elektroniniu paštu: [email protected].
laba, kokiu budu galiu keisti bagazo uzsakyma? Turime tik rankini, norime uzsakyti ir registruota, papildomai.
Vida,
dėl papildomų paslaugų išpirkimo reikia kreiptis tiesiogiai į savo bilietų pardavėja, jeigu pirkote oro linijų bendrovės portale – prisijungus su asmenine paskyra galima išsipirkti pačiam.
Sveiki norime isigyti bilietus su persedimu.Turesime 3 valandu tarpa,tad manau turetu uztekti.Domintu informacija ar Ryanair apmoketu antra skrydi,jei veluotume i ji del Ryanair (jei kartais veluotu pirmas skrydis) kaltes?
Gintare,
jeigu Jūsų skrydžio užsakymas yra su jungiamaisiais skrydžiais, tokiu atveju, Ryanair aviakompanija gali padengti patirtus vėlavimo nuostolius.Tiesa, kol kas jungtinių skrydžių bilietą galima nusipirkti tik skrendant su persėdimu Romos Fumicino oro uoste.
Kokiu laiku galima skambinti jusu kontaktuose nurodytu numeriu?
Kristina,
Pagalba klientams, įsigijusiems bilietus šioje svetainėje, teikiama šiais kontaktais:
Telefonu: +37064746546
Elektroniniu paštu: [email protected]
Sveiki, ar gailima vienam skrydžiui naudoti du dovanotus vaucerius? Jei taip, tai kokiu budu irasyti abu numerius?
Aušra,
jeigu turite Ryanair kelionės čekį, jį turite panaudoti tiesioginiame aviakompanijos portale.
Sveiki, kaip pakeisti suagusiojo statusa i paaugles ryanair ?
Sandra,
kreipkitės tiesiogiai į savo bilietų pardavėją. Jeigu įsigijote http://www.ryanair-skrydziai.lt, rašykite el. paštu [email protected].
sveiki,rytoj skrendu i norvegija su jusu kompanija,ar galiu i rankini bagaza imti viena bonka alkoholio.
Eugenijau,
alkoholio gabenimas priklauso nuo Jūsų maršruto šalių. Įprastai ES dėl 1 alkoholio butelio problemų kilti neturėtų. Primenama, jog rankiniame bagaže negalima gabenti skysčių virš 100 ml pakuotėje iki apsaugos patikros.
Noreciau paklausi,kada galima skambinti jusu nurodytu numeriu i klientu aptarnavima?Koks ten darbo laikas?
Sveiki,
darbo dienomi 9-22h, savaitgaliais 11-19h.
Čia tiesa, kad skrendat vaikui iki 2 metų jam priklauso tik 5kg rankinis bagažas??? Nuo kada? Kodėl, juk už biluetą reikia mokėti pilną kainą ir dar net brangiau.
Sveiki,
kūdikio bagažo svoris priklauso nuo avialinijų, taip pat jei skrendate su kūdikiu ir neišperkate jam vietos, už kūdikį pilnos kainos mokėti nereikia.
AR butu galima kontaktus jusu imones nes negaliu nei vienu numeriu paskambinti
Sveiki,
susisiekti galite su mumis
telefonu: +37064746546 bei el. paštu
[email protected].
Sveiki, ar skrydis is shannon i kauna 21 rugsejo neatsauktas?aciu
Laimonai,
jeigu skrydis būtų atšauktas, Jūs turėtumėte būti informuotas savo bilietų pardavėjo. Kiek žinoma, Jūsų skrydžio nėra atšauktų skrydžių sąraše.
Sveiki,
pirkau bilietus Vilnius – Leeds – Vilnius. Ar dar galiu keisti kontaktine informacija ir pirkeja? Reiktu saskaitos-fakturos siam skrydziui. Ar dar galiu pateikti kazkur imones duomenis pagal kuriuos reikia saskaitos-fakturos?
Sveiki,
sąskaitos faktūros išrašymo galimybė, priklauso nuo datos kada yra išpirkti bilietai. Dėl detalesnės informacijos kreipkitės į tiesioginį bilietų pardavėją.
Laba diena, norėjau paklausti – ar galima vežti rankiniame bagaže medų (medus jau nebeskystas, sukietėjęs). Ačiū
Loreta,
dėl kieto medaus neturėtų kilti problemų.