Pagalba klientams, įsigijusiems bilietus šioje svetainėje, teikiama šiais kontaktais:
Elektroniniu paštu: [email protected]
Tel. +370 647 46546 Darbo laikas: I-V 10-17 val.
SKAMBUČIŲ CENTRAS 10.29 d. -11.03 d. NEDIRBS. Skubiais klausimais kreiptis kontaktiniu el. paštu.
Darbo laikas nedarbo dienomis gali skirtis.
Svetainę ir užsakymus administruoja:
„Aviaexperts“
45B West Wilmot st. 202, Richmond Hill
Kanada
Sveiki,
Užsisakiau bilietą į Kelną balandžio mėnesį. Ar galios buvusios taisyklės rankiniam bagažui, 10 kg. lagaminas ir rankinė?
Sveiki,
Galios jau naujos taisyklės.
Sveiki, draugai mums pirko bilietus ir įvėlė klaidą vyro pavardeje, trūksta paskutinės raidės s. Ar gali kilti problemų išskrendant? Ka mums daryti tokiu atveju?
Sveiki,
Problemų kilti gali. Susisiekite su aviakompanijos atstovu arba bilietų pardavėju ir pasikeiskite pavardę.
Sveiki, pirkome bilietus Ryga-Berlynas be priority. Norint skraidintis rankini bagaza – tase ir 10kg lagamina (kaip anksciau Ray air kompanijoje) turime sikart nusipirkti priority? Kitaip ka darytisu 10kg bagazu?
Sveiki,
Jeigu norėsite gabenti 10kg bagažą tada Jums reikės išsipirkti arba Priority paslaugą arba galite rinktis ir 10kg registruotą bagažą. Dėl papildomų paslaugų Jums reikia kreiptis į savo bilietų pardavėją arba jeigu bilietai buvo pirkti ryanair.com svetainėje tada galite prisijungi prie savo užsakymo ir paslaugas išsipirkti ten.
Laba diena, isigijome bilietu is Kauno i Alikante, gavome bilietus elektroniu laisku ir mokejimo kvita kiek sumoketa , taciau pasitikrinus banko saskaita, pamaciau, kad nuskaiciuota didesne suma. Labai prasau padekite siuo klausimu, jeigu yra galimybe, susisiekite prasau su manimi tel +37061599066
dekoju pagarbiai
Sveiki,
Šiuo klausimu Jums reikėtų kreiptis į savo aviakompanijos atstovą arba bilietų pardavėją.
Kas cia per firma ? Susisiekti neįmanoma, bilietams atlikti pakeitimus neimanoma nusipirkus per jus bilietą. Aš nesuprantu nusiperki bilietą ir nori dar bagažo užsisakyti ir ką daryt ? Per tinklapius per niekur neina prisijungt, prisiskambinti neina, kad aš dar su jumis skrisciau. Pirmas ir paskutinis kartas.
Sveiki,
Susisiekti su mumis visada galite el.paštu.
Labas.Kaip man suzinot,ar tikrai esu uzriegisgruota i skridi?
Sveiki,
Susisiekite su savo bilietų pardavėju arba prisijunkite prie savo užsakymo ir pasitikrinkite.
Sveiki, kokiu būdu reiktų susisiekti su skrydžių bendrove , norint gauti praėjusio skrydžio bilietus pdf formatu? Ačiū :)
Sveiki,
Ieškokite kontaktų oficialioje aviakompanijos svetainėje.
Esme klausimo yra tokia ar eina pirkus iskart du bilietus vienam zmogui, vienam bilietui imti priority+bagazas (8 eu i viena puse) o kitam neimti? 🤔
Sveiki,
Pagal naujausias Ryanair taisykles priority paslauga yra pridedama visiems keleiviams. Išskaidyti paslaugos negalima.
Laba diena,
Ar galima vienam žmogui pirkus du bilietus, vėliau perkant paslaugą pirmenybė ir du salono krepšiai ją imti tik vienam žmogui ?
Sveiki,
Pagal naujausias Ryanair taisykles priority paslauga yra pridedama visiems keleiviams. Išskaidyti paslaugos negalima.
Laba diena, turiu bilietą su PRIORITY. Noriu paklausti ar galiu didesnį lagaminą iki 10 kg. svorio nesinešti į saloną, bet priduoti kaip registruotą bagažą. Ačiū
Sveiki,
Papildomai susimokėjusi oro uoste galėtumėte.
Laba diena. Skrendu Kaunas – Paphos – Kaunas. Ar privalau mokėti už vietos pasirinkimą darant chech in skrydžiui atgal, jog galėčiau atsispausdinti bilietus dar Lietuvoje, o ne 48h iki skrydžio?
Sveiki,
Jeigu norite anksčiau nei 48val. dokumentus sugeneruoti, tada Jūs privalote už vietas susimokėti.
Sveiki,pildant bilieta sumaisisu rsides pavardes viduryj,vietoje r parasisuv.Ar tai kliutu skrydzio metu?
Sveiki,
Problemų kilti gali, susisiekite su aviakompanijos atsvoju ir pasikeisite pavardėje sumaišytas raides.
Sveiki. Perkant registruojama bagaza 10kg uz 10eur asmeniui, kuri atiduosime registruidamiesi pries eidami pro apsauga, ar galime i ji deti kazkiek skyscio? Ir kokiu ismatavimu lagaminas butu? 55x40x20
Sveiki,
Skysčiai neribojami, išmatavimai 55x40x20cm. Jį turėsite registruoti prieš patikrą.
Sveiki, turiu atsisiuntusi ryanair programele, per ja uzsisakiau bilietus. Uzsakyme nurodziau savo el.pasto paskyra, kurioje esu uzsivardinusi vardu ir pirma pavardes raide, pasitvirtindama bilietus pamirsau pataisyti pavarde ir bilietuose likau taip uzvardinta. Kaip istaisyti klaida ir kur kreiptis?
Sveiki,
Ieškokite kontaktų ryanair.com svetainėje.
Sveiki. Skrendu i londona. Bilietas priority&2 cabin baggs. Esme tokia jog skrendu su viena kuprine ir jos išmatavimai 55×35×30.ar man leis paimti i salona ar reikes mokėti už bagaža?
Sveiki,
Su priority paslauga galite nemokamai gabenti: 40x20x25cm bei 10kg 55x40x20cm. Jeigu Jūsų bagažas tilps į bagažo matuoklę oro uoste, problemų kilti neturėtų.
Sveiki,perkant bilieta pavardeje sumaisiau raides vietoje r parasiau v,ar tai labai svarbi klaida?
Sveiki,
Susisiekite su bilietų pardavėju ir pasikoreguokite pavardę, nes problemų kilti gali.
Sveiki,
planuojame skrydį su kūdikiu (skrydžio metu vaikui bus 11mėn.). Norėčiau paklausti, kokį bagažą kūdikis gali vežtis nemokamai? Ar vežimėlis skraidinamas nemokamai, ar už jį reikia mokėti kaip už bagažą?
Iš anksto ačiū už atsakymą.
Sveiki,
Kūdikiui priklauso 5kg krepšys ir nemokamai galima gabenti 2 vnt vaikui skirtos įrangos: sulankstomas vežimėlis, kelioninė lovelė, kėdutė ar sėdynė.
Sveiki, susidūriau su tokia problema: nusipirkau lėktuvo bilietą iš „Ryanair“ svetainės maršrutu: Kopenhaga-Kaunas-Kopenhaga. Tačiau man jau buvo nupirktas toks pat bilietas. Dabar turiu du identiškus bilietus savo vardu. Ar įmanoma atšaukti vieną bilietą ir susigrąžinti už jį sumokėtus pinigus?
Sveiki,
Jeigu visas užsakymas identiškas tada taip už vėliau atliktą rezervaciją galite susigrąžinti sumokėtus pinigus, Jums tereikia susisiekti su aviakompanija.
Sveiki, pirkom bilietus į LT pirmyn ir atgal per skrydžiai ryanair. Lt. Aš turiu ryanair programėlę telefone, bandžiau atsisiųsti skrydį į programėlę, kad turėti bilietus telefone, bet kažkodėl man to padaryt neleidzia. Net netelpa visas skrydžio numeris, per daug raidžių. Ką daryti tokiu atveju, nes spausdintuvo rasti nebus galimybes nauju metu diena.
Sveiki,
Kadangi Jūsų bilietai buvo pirkti ne iš oficialios svetainės, šis portalas programėlės nepalaiko. Skrydžio dokumentai bus sugeneruoti likus 48val iki Jūsų skrydžio.
Laba diena.
Skrendame i Milana iš Kauno 2018.12.04, atgal 2018.12.08. Du bilietus isigyjome be pirmenybinio įlaipinimo paslaugos. Bet dabar atsitiko taip, kad mums abiems reikalingas antras rankinis bagažas iki 55x40x20 cm ten ir atgal. Kaip galima isigyti tokia paslauga: registravimo metu internete 48 valandu begyje prieš skrydžio arba tiesiai prieš skrydžio Kauno oro uoste po registravimo internete?
Ir, svarbiausia, kokia kaina pirmame ir antrame variantuose?
Tik nenukreipkite į bilietų pardavėjus, nes jie jau atsakė, kad nežino.
Ačiu.
Sveiki,
Jums reikia kreiptis į savo bilietų pardavėją, nes tik jie gali parduoti Jums papildomas paslaugas. Jeigu Jūs [irkote per agentūrą, tai registraciją atlieką agentūra, o ne Jūs. Kauno oro uoste paslaugų kainą vietoje 10eur asmeniui gali būti 25eur, todėl paslaugas reikia įsigyti iš anksto. Kadangi Jūsų skrydis jau čia pat, o Priority paslaugos kiekis ribotas, gali būti, kad galimybės įsigyti šią paslaugą nebeturėsite.